{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udekanin til indendørsstævne
  • #1   17. nov 2014 Tror din kanin er lidt ligeglad skal måske også med der og der står det er en komd hal så man skulle tage godt med tøj på smiley

  • #2   17. nov 2014 Eller hvis du skal til det i sjælland er det nok ikke i en kold hal smiley

  • #3   17. nov 2014 Som regel er der skruet ned for varmen, så det plejer ikke at være et problem.

    Mange har indrettet deres transportkasser, så der kan monteres vandskål eller flaske i kassen.

    Mine kaniner plejer ikke at være flinke til at drikke i kassen, så jeg har altid lidt saftigt foder med til stævner som f.eks. gulerod, roe,æble og pære.

    Du kan roligt tage til stævne og tage kaninen med ind smiley
    Held og lykke smiley


  • #4   17. nov 2014 Mange tak. Men det er også en udstilling i 3 dage kan den stadig det?

  • #5   19. nov 2014 Altså hvis du "kun" skal hoppe, behøver du jo ikke bestille bur til kaninen. Jeg kan se du bor i nærheden, så hvis du kører hjem om natten må du gerne tage kaninen med hjem.
    Hvis du bestiller bur skal den også nok klare det. Tænk på, stort set alle udstillingskaninerne kommer også fra kølige stalde eller udendørsbure. smiley
    Husk der er kun spåner og halm i buret når du kommer, skåle, hø, foder osv. skal du selv have med smiley


Kommentér på:
Udekanin til indendørsstævne

Annonce