{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skåle til kaniner
  • #1   8. nov 2014 Jeg brugte nogle jeg har haft brugt til katte engang..

    En dyb plastik til vand og en knap så dyb metal til foder.


  • #3   8. nov 2014 Okay er de gode om vinteren smiley

  • #6   8. nov 2014 Bruger Jokerskåle til vand, og keramikskåle til foder smiley

  • #7   8. nov 2014 Min er indenfor, så is er intet problem smiley

  • #8   8. nov 2014 Mathilde, du skal passe lidt på med at slå Joker-skålen mod noget hårdt for at få isen ud. Den kan godt revne.
    Man skal presse på siderne, og så smutter isen op. Det kan man ikke med så mange andre skåle. Joker-skålen har netop en facon, så det kan lade sig gøre. Er det helt galt med frost og is, putter jeg dem lige kort i en spand med varmt vand.
    Jokerskålen forhandles kun hos Benie.dk, da de har patentet på den.
    Jeg synes, at drikkedunke bør være bandlyst i frostvejr. Det må ikke være rart for kaninerne at skulle sutte på så kold en studs.


  • #10   9. nov 2014 Aase bruger du Joker skåle til både vand og foder ?

  • #11   9. nov 2014 bruger joker til vand
    og stjerne til mad


  • #12   9. nov 2014 Ja, jeg bruger Joker-skåle til både vand og foder. De har en god størrelse, så kaninen kan komme ned i bunden uden besvær.
    Nogle af kaninerne har været slemme til at rykke skålene ned (både mad og vand), men så er det bare med at være klogere end kaninerne.
    Jeg har sat 2 mini-metal-limklemmer på tremmerne over skålen, hvor den sidder fast, så nu kan de ikke.


  • #13   9. nov 2014 Aase, har du et billede af det? Min ene han bliver ved med at pille sin jokerskål af.

  • #15   10. nov 2014 Mine udekaniner har Stjerneskåle til vand, - jeg vil ikke give mine kaniner flasker, da jeg har erfaret at de ikke altid drikker så meget, som de har behov for, fordi de skal sidde og sutte i en flaske. Jeg har dog to indekaniner i min lejlighed, som har en metalskål hver til deres vand, fordi Stjerneskålene ikke kan sidde så godt på deres indendørsbure, og da de bor inde vil deres skål jo ikke udsættes for frost, hvor der så ikke er problemer ved at have en metalskål.
    De har alle, både inde- og udekaniner en keramik/porcelænsskål til foder, de er ret små (og hjerteformede...) men da de alle kun får omkring 1/2 dl foder, så er det helt optimalt. Og mine kaniner, der rykker Stjerneskålene ned, har tøjklemmer på deres skåle, fordi jeg har oplevet en kanin få en rift på overlæben grundet fjedrene fra Benie, som folk ellers anbefaler smiley


  • #16   11. nov 2014 Mine skåler står i øvrigt inde i buret.. Det fungere fint.. Men igen, han er indekanin smiley

  • natasja D
    natasja D Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Gnavere: 2 Svar: 1
    #17   11. jan 2015 Alle mine har drikke flasker og skåle er i hård plastik (som de ikke kan tygge i), som er sømmet fast på en træ plade der er større end skålen, så de ikke kan vælte den, for ellers ligger der foder i hele buret..

Kommentér på:
Skåle til kaniner

Annonce