{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Viser kønsdele? {{forumTopicSubject}}

Erhm.. Hej alle smiley
Jeg har en ikke kastreret hankanin som lige pt ikke må løbe rundt i huset pga han er begyndt at strinte (han skal kastreres, deter ikke det som er problemet). Så for at han ikke skal gå amok i buret, eftersom han er vant til at løbe rundt (for meget energi), har jeg ham ofte ude bare for at kæle med ham. Det hjælper faktisk utroligt meget, han har ikke virket til at have overskud af energi. Endnu.

Men mit problem er, at i går da jeg havde ham ude for at kæle med ham, begyndte han lige pludselig at sprælle.. På en måde. Ikke spræl på den måde, men det var lidt som når de ikke kan få fodfæste... Agtigt?
Så jeg tog ham op, løftede ham lige bag forbenene, så han blev strukket lidt ud og fik fodfæste (forstår I hvad jeg mener?), og så stak hans.. Ehm.. Kønsdel ud. Er der en grund til det? Jeg tænkte ikke rigtigt over det, udover at jeg bare tænkte at han ikke skulle til at strinte, så han blev sat ind i buret.

Men er der en grund til at han gjorde det, eller er det bare noget de gør ind imellem? Og skal jeg bekymre mig om det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Viser kønsdele?
Kommentér på:
Viser kønsdele?

Annonce