{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

Løvehoved gøres tam igen ? {{forumTopicSubject}}

Hej Kanin folk smiley
Min nu ret store Løvehoved Kanin Fiona som fylder 1 år til April , er blevet forsømt lidt smiley Er blevet opereret og er flyttet , så har ikke været særlig god til at kæle med hende smiley Det er jo så resulteret i at hun nærmest ikke er tam mere ! Hun er kommet indenfor i Vinterhi her i sidste uge og nu er jeg begyndt at træne med hende .. Men hun hopper væk når jeg aer hende blidt og 2 gange har hun bidt ud efter mig smiley Ved ikke om det kan være pga Brunst også .. Hun er stadig nysgerrig når burets åbnes , men slet ikke interesseret i mig eller mine hænder .. Har i nogle gode råd ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løvehoved gøres tam igen ?
  • #2   19. okt 2014 Sørg for at have mange (sunde) godbidder til hende - f.eks. små stykker gulerod eller mælkebøtteblade og se om du så ikke bliver tiltrækkende.


  • #3   21. okt 2014 Jeg prøver og prøver smiley men hold nu op hvor bliver jeg trist når hun "afviser" mig og hopper væk ! Hun er nu meget nysgerrig , men ikke interesseret i at jeg aer hende mere end 5 sek smiley Ved det det er min egen skyld , men håber at ku få en tam kanin tilbage


Kommentér på:
Løvehoved gøres tam igen ?

Annonce