{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Hvilken race ? Kanin ? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have 2 kaniner på et tidspunkt :D.
Men jeg har lidt svært ved at finde lige den race jeg vil have. Men nu er det lige sådan at jeg selvfølgelig har nogle krav til racen. Min mor har tænkt sig at hegne hele haven ind og bygge et kæmpe bur der er isoleret og stille i haven. Så de bare kan løbe ind og ud når de vil :). Men vi har en kat så de skal helst være rimelig store for at han ikke går til angreb på dem og reven ikke kommer og æder dem. Jeg kunne godt tænke mig at lære dem tricks og lære dem at hoppe. og så skal de også leve længe smiley smiley :). Så har i eventuelt gode blandings race da min mor siger at de lever længere :D. Tak på forhånd.


Kommentarer på:  Hvilken race ? Kanin ?
  • #1   6. okt 2014 Hej med dig.
    Vil lige informere dig om at ræven tager dem uanset størrelse, og altid hav et bur en kat ikke kan komme i. En katteklo i øjet gør ondt lige meget om man er en hermelin eller en fransk vædder.

    Blandinger lever ikke længere end racekaniner, tvært imod. Jeg vil anbefale dig at købe fra en opdrætter som sælger øremærkede dyr, med papiere.
    Jeg vil komme med nogen bud på racer.
    På 1. pladsen ligger for mig hermeliner. De er små og topsøde og nemme at gøre tamme. KÆMPE personlighed og en masse sjove spilopper. De er nysgerrige og modige, og så er de bare nuttede.

    Hollænder og fransk vædder er jeg også helt vild med <3.
    Hvis hermelinerne er noget, så send mig en besked smiley


  • #3   7. okt 2014 Tusind tak for svar jeg har valgt at jeg vil have en fransk vædder da den lyder super skøn og som du sagde Lisa fantastik lige den race jeg kunne tænke mig tusind tak for svar ?

  • #5   7. okt 2014 Okay tak det vil jeg lige se lidt nærmere på smiley Lisa

Kommentér på:
Hvilken race ? Kanin ?

Annonce