{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Hvem har kanin fra et internat? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg tænkte, det kunne være lidt sjovt at høre hvem af jer, der har hentet jeres kanin(er) på et internat (Dyreværnet, Dyrenes Beskyttelse, osv)? Jeg er lidt nysgerrig efter hvor udbredt det mon er at få en "brugt" kanin. Begge mine kaniner havde 3-4 søskende på internatet, så det kunne især være sjovt hvis nogen af dem var end hos en herinde.

Og link gerne til kaninernes profiler, hvis de har en smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem har kanin fra et internat?
  • #2   2. okt 2014 Min store kanin er fra Dyreværnet (han hed Banjo dengang, nu hedder han Tank). Hentede ham i december 2011. Han var en af 4 belgisk kæmpe unger der var blevet fundet i en papkasse - på et stadion eller noget i den stil fik jeg at vide. Der var 2 hanner og 2 hunner. Og han er bare verdens bedste kanin smiley

    Dengang så han sådan ud den lille fis. Nu vejer han 7 kg smiley


    profilbillede
  • #3   2. okt 2014 På arbejdet har vi nu 27 rescue kaniner, nogle af dem fra Dyreværnet, andre formidlingskaniner og så en del som bare er blevet kastet over hegnet til os smiley

  • #4   4. okt 2014 Min lille dreng er fra Dyrenes Beskyttelse. Han er super smuk! Han blev fundet i en kasse helt efterladt og pga. manglende viden om fortid, ved vi heller ikke, hvorfor han er lidt håndsky. Men han bliver bedre og bedre for hver dag og han er super skøn!

    profilbillede
  • #5   4. okt 2014 Min han kanin kommer fra en dyrehandler smiley men har nogle utrolig gode spring gener i sig smiley også er han den kærligste lille dreng man kan ønske sig smiley

    Han harbogen en profil har inde smiley han hedder stampe smiley


    profilbillede
  • #6   6. okt 2014 Team Napoerpino:

    Smuk kanin smiley Jeg elsker blå øjne! Og dejligt at han har fundet et godt hjem!

    Min kanin Tank har også lidt traumer fra tidligere hjem. Han er sindssygt bange for alt der har noget at gøre med at skulle ud, dvs. sko, overtøj og nøgler. Så han gemmer sig altid, når man tager overtøj på. Det er blevet meget bedre, men han er absolut ikke glad for særligt regntøj og nøgler. Men bortset fra det er han blevet den tammeste og mest kælne kanin man kan forestille sig smiley

    Min anden kanin Unni er heldigvis sluppet for dårlige oplevelser, da hun er født på Fyns Internat.

    Men alligevel lidt vildt, at der ikke er flere der har kanin fra et internat herinde.


  • #7   6. okt 2014 Det er dejligt, når man ved at man har gjort en foreskel for et dyr. smiley Og når man kan følge udviklingen i, at gøre dem menneskevante igen. smiley

Kommentér på:
Hvem har kanin fra et internat?

Annonce