{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

ved ikke hvem jeg skal vælge:-( {{forumTopicSubject}}

hej GG...

jeg har 4 kaniner der hjemme. men problemet er at jeg ikke har så meget tid til så mange længere. jeg har jo også oveni 3 ponyer, 1 kat og 1 hund. +vi går i skole i længere tid nu. så jeg skal nok af med 2 af dem... men problemet er at jeg elsker dyr og selvom de er aggressive eller noget så kan jeg bare ikke skille mig af med den... smiley men jeg er nødt til det så de kan komme ud til nogle nye mennesker der har lidt ere tid til dem, så hvad ville i gøre i sådan en situation?:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ved ikke hvem jeg skal vælge:-(
  • #1   25. sep 2014 Da jeg skulle af med en så jeg tog den fra jeg ikke synes der fik så meget opmærksomhed da jeg var bange for den ville strinte på mit tøj og bide mig så den blev næsten heletiden i buret og 3 gange om ugen kom den ud i løbegården og jeg kunne godt se det var bedre for den at give den væk til et bedre sted jeg er selvfølgelig ked at det, men jeg ved den har det meget bedre nu smiley

  • #2   25. sep 2014 Jeg kender det godt. Jeg står selv med 17 kaniner, to rotter, to katte, en hund og en pony + jeg går i 2.g på STX + jeg har masser af lektier og afleveringer + jeg er ved at tage kørekort.
    Jeg har 4 af mine kaniner til salg, selvom jeg aller helst ville beholde dem. Men de fortjener bare et langt bedre hjem end det jeg kan tilbyde dem med så lidt tid jeg har.


  • #4   26. sep 2014 Hvis jeg skulle sælge to, og jeg ikke selv vidste hvilke jeg ville beholde og hvilke jeg ikke ville, så ville jeg sætte alle sammen til salg, og så se hvilke to der først blev solgt.

  • #6   28. sep 2014 tak for råddet smiley

Kommentér på:
ved ikke hvem jeg skal vælge:-(

Annonce