{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.292 visninger | Oprettet:

Nyfødte kaninunger {{forumTopicSubject}}

Ja, så har min dejlige Foxy født smiley hun er førstegangs fødende, og har født 7 unger, hvoraf de 3 desværre er døde.. smiley
Mit spørgsmål er så, hvornår plejer i at tage ungerne op?
Jeg ved kaninmor kun er hos dem et par gange om dagen, men hvornår kan hun begynde at komme ud på hendes daglige løbeture igen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyfødte kaninunger
  • #1   20. sep 2014 Jeg har for det meste ungerne oppe fra dag 1 af.
    Og mine hunner kommer typisk ud et par dage efter i en time eller to som en start.


  • #2   20. sep 2014 Okay mange tak smiley hvor meget mad har du givet morkanin? Ved hun skal sættes midt op, men ved ikke hvor meget.. smiley

  • #3   20. sep 2014 Når hun har født, fylder jeg skålen helt op, så hun altid har smiley

  • #4   20. sep 2014 Okay, tusind tak for hjælpen smiley

  • #5   20. sep 2014 Jeg tjekker en gang om dagen, og når de er 3 uger, selv kommer ud så får de al en opmærksomhed de kan holde til.
    Stress i reden er aldrig godt.
    sæt hende op, bare en smule smiley


  • #6   21. sep 2014 Okay tak for svar smiley

  • Maj-Britt K
    Maj-Britt K Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   24. jun 2019 Min kanin har lige født som førstegangs fødende. Hun blev 1 år 1.maj. Og parret 25 maj. De er født i nat og hun har fået 5. Så hun har født på 29.dagen. Men alle 5 er desværre døde. Da jeg mærkede efter i dag for at se om der var kommet noget kunne jeg mærke de var der men de var alle kolde. Og da jeg tog dem ud kunne jeg se de ikke bevægede sig. Hun har haft savsmuld i bunden af buret og så en masse halm ovenpå. Det er først for 2 dage siden hun plukkede sig. Men hun har ikke fået al pelsen til at ligge i reden. Ikke som jeg kan se på billederne andre har og slet ikke i den mængde. Så de er vel frosset ihjel? Eller kan hun mase dem med sin krop (det er en dværg vædder). Spørgsmålet er om vi tør prøve igen? Er det begynder vanskeligheder eller er hun bare dårlig til det?

Kommentér på:
Nyfødte kaninunger

Annonce