{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbegårde til kaninerne
  • #1   13. sep 2014 Disse løbegårde er købt på zooplus og består af 6 løbegårde som er sat sammen så kaninerne deler hegn (dette hegn har jeg så tillige sat hønsenet udenpå, så de ikke kan komme til at bide hinanden gennem tremmerne).
    Der er som i ser ikke tag på og derfor bruges de kun når vi er hjemme el. er i haven og på terassen.
    Hvis i andre kan ligge billeder ind vil jeg da gerne se, hvad i har til Jeres kaniner/marvin eller bare billeder af glade dyr i haverne?


    profilbillede
  • #2   13. sep 2014 Her løber fine Ally en tur i løbegården der er sammensat af to Danpet løbegårde og således er 4 meter lang og 1 m bred cirka.

    profilbillede
  • #3   13. sep 2014 Gravegården er bygget i en stensætning så der kan graves meget dybe huller - den kan overdækkes helt og de kan være ude i den selvom vi ikke er hjemme. Normalt er der et bur derinde også og legetøj, men jeg er ved at så nyt græs og lyng og lavendler i den, så den er lige blevet tømt!

    profilbillede
  • #4   13. sep 2014 sortmalet Danpet løbegård og så har jeg sat et lille tag på, så der er skygge til sommeren og læ for let regn.

    profilbillede
  • #5   13. sep 2014 ,,

  • #6   13. sep 2014 Ej nogle lækre løbegårde!
    Jeg har pt tre til indekaninerne, de fire andre kaniner (har 10 indenfor og 4 udenfor) har deres eget bur med tilhørende løbegård. Det er ikke noget vildt og fancyt jeg har, men det virker :).
    Kaninerne kommer ud på skift, og er ude mellem 3-4 timer, gerne længere i weekenderne.
    Det er nok lidt svært at se, men der er en lille træløbegård hvor min kanin Edward er i, så er der et jeg købte i går hvor Hugo sidder i, og helt bagerst sidder Misty i en alternativ løbegård. - Det er slet ikke en løbegård men faktisk en kompostbeholder-ting, men den fungerer fint til de større kaniner :).


    profilbillede
  • #7   13. sep 2014 Ej, hvor fint.
    Hyggeligt at se, hvordan andre har sørget for deres dyr! Elsker når alle er ude og løbe og alle bure er renset!

    Dette er en midlertidig løbegård. Lavet af vores gamle trampolin som stormen Bodil tog sig af. Jeg har vendt den om og sat hønsetråd på. Den er over 4 m i diameter og kaninerne kan godt lide at spurte rundt og rundt og rundt i den!


    profilbillede
  • #8   13. sep 2014 Ja det er virkelig skønt!

  • #9   13. sep 2014 Ej hvor er det bare SUPER fedt, der er lidt inspiration til mine gårde smiley

    Super flot Anette M



  • #10   14. sep 2014 Jeg skal lige nævne, at det er et MUST, at kaninerne beskyttes mod skadedyr udefra.
    For 1 måned siden måtte jeg sælge en kanin til erstatning for en 1 årig 3 kg's hollænder, som var blevet angrebet og ihjelbidt af en kat.
    På samme vej var 2 kaniner bidt ihjel - de skulle dog ikke have nye kaniner.


  • #11   14. sep 2014 Det må have været en voldsomt stor kat, hvis den kan tage en 3 kg hollænder.
    Men selvfølgelig er de ikke ude i de åbne løbegårde, hvis vi ikke er der til at holde øje med evt. skadedyr og de er der heller ikke når mørket falder på og ræven kunne komme forbi!
    Heldigvis går ræven først og fremmest efter områdets høns, men klart, at hvis vi ikke passede på vores kaniner ville de blive ædt!


Kommentér på:
Løbegårde til kaninerne

Annonce