{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanin?!
  • #1   4. sep 2014 Løvehoved! smiley smiley smiley

  • #3   4. sep 2014 Ja de er SÅ fantastiske har selv 2 overvejer en 3. smiley

  • #4   4. sep 2014 hvor meget tid bruger du på dine kaniner,egentlig? smiley (lidt underligt spørgsmål)


  • #5   4. sep 2014 Lidt forskelligt men omkring 3-4 timer dagligt nogle gange mere smiley

  • #6   4. sep 2014 ok, det var bare lige for at se.. da jeg ikke har vildt meget tid, til sådan at kunne passe den.. da jeg også rider:D


  • #7   4. sep 2014 Jeg syntes klart dværgvædder de har sådan et godt sind og super tamme smiley tjek eventuelt min profil ud for at se min dværgvædder

  • #8   4. sep 2014 Tag en Dværgvædder!! smiley smiley

  • #9   4. sep 2014 Synes man skal vælge sin kanin på grund af personligheden ikke på grund af racen smiley

  • #10   4. sep 2014 Det kommer jo rigtig meget an på hvad du selv søger i en kanin. Hvor stor skal den være, farve, hænge- eller stritører, med manke eller ej osv :).

    Selv kan jeg anbefale

    Løvehoveder (1,3-1,7kg)
    Hermeliner (1kg +/-)
    Franske Væddere (Over 5,5kg ift. udstillingsstandarden)

    Jeg har haft Hermeliner længst, det er fantastiske små væsner med simpelthen så meget personlighed. Finder man den rigtige opdrætter får du den mest kælne kanin som har haft en god opvækst.

    Løverne har jeg haft næsten lige så længe som Hermelinerne. Det er næsten bare en lidt større Hermelin, de skal veje lidt mere og have en manke.
    De er lige så fantastiske væsner og amen.. Jeg elsker mine Løver over alt på jorden og det er de mest fantastiske kaniner jeg har haft :).

    De Franske er jeg lige startet på. Jeg har en han og en hun som jeg skal avle med næste år.
    De er næsten bare en stor hund, virkelig. Min han, Claude, følger en i løbegården og vil sååå gerne snakke. Siska er lidt mere tilbageholden, men jeg er sikker på det er fordi hun ikke har fået nok opmærksomhed som lille. De Franske er dejlige og nemme at holde fordi de netop er det større så man ikke kommer til at klemme livet ud af dem :).

    Jeg har selv lige nu 5 Hermelin/Løvehoved unger, simpelthen det mest kælne kuld jeg nogensinde har haft, de er så fantastiske!


  • #13   5. sep 2014 Så først nu du skriver du ikke har vildt meget tid. Det bliver man nødt til at have, hvis man skal have kanin :).

    Jeg er 2.g'er på STX = mange afleveringer og lektier, jeg rider selv og har egen hest der skal passes, jeg har 18 kaniner, to rotter og to katte som også skal have opmærksomhed + seks høns jeg er ved at gøre tamme samt jeg leder efter arbejde og har veninder der også skal "passes" ;).
    Prioriterer du din tid kan du snildt have flere timer sammen med din kanin :). Evt lav et skema hvor du i det tidsrum laver lektier, det tidsrum rider du og det tidsrum passer du din kanin. Det skal jeg selv til at lave nu, for bedre at kunne følge med i skolen smiley


  • Ida P
    Ida P Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 4
    #14   5. sep 2014 Læs i den her inde du anskaffer dig kanin smiley har selv lige anskaffet mig en kanin og ville ønske jeg havde læst den inden smiley ikke at jeg fortryder men kunne have været mere forberedt

    profilbillede
  • #15   6. sep 2014 Inden man køber kanin, skal man også overveje, om man blot vil have den som kælekanin, om man skal hoppe kaninhopkonkurrencer med den eller det skal være en udstillingskanin. Alle 3 ting kan lade sig gøre med én og samme kanin, men sjældent.
    Vil du købe en kælekanin, så find en avler med netop den race, du har besluttet dig for og bed om at se moderen og faderen. Bed om en rolig kanin. Vil du have en hopkanin, må du finde en kanin, der har hopkaniner i sine linjer. Ofte er det kaninhoppere, der har de gode hopkaniner. Hvis det er en kælekanin, du vil have, er det alligevel en god idé at henvende sig til en avler, der kan forklare dig om udstilling og finde en fin udstillingskanin til dig.


Kommentér på:
kanin?!

Annonce