{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Kanin med navlebrok {{forumTopicSubject}}

Hej alle og på forhånd tak fordi i læser dette indlæg! Det er et skridt på vejen for mig og Fufi for at finde ud af hvordan vi skal forholde os til femtiden.

Det forholder sig sådan at jeg har en dejlig kanin ved navn Fufi. Fufi er født omkring 10. Juni 2005 så hun er altså 9 år gammel nu smiley Min højtelskede Fuffer fik en mærkelig bule på navlen sidste år, der var den ikke større end en 25 øre ca, måske lidt større. Jeg tog til dyrlægen og fik at vide det var navlebrok som hun sagtens kan leve med. I dag bulen/knuden/brokken lidt mindre end en to-krone. Fufi spiser og drikker som hun plejer, kaster rundt med skålene og hopper rundt og laver ballade når hun er ude i vores entré (hun bor indenfor)! Da Fuffer er en meget gammel tøs efterhånden så har hun lidt øjenbetændelse i det ene øje grundet allerdom. Hun er også lidt tyndpelset længst nede på maven, men antager det også er lidt allerdom.

Mit spørgsmål er om der er nogle her ind som har eller har haft en kanin med navlebrok og kan fortælle mig lidt om jeres opfattelse af det. Hvordan udvikler brokken sig, f.eks. vokser den eller forbliver den uændret? Hvordan har/havde kaninen det ellers?

Håber nogle kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin med navlebrok
Kommentér på:
Kanin med navlebrok

Annonce