{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Navne til rotter? :)
  • #1   10. aug 2014 Vi har et bogstav tema, så de fleste af vores rotter har heddet noget med B.
    Lige nu har vi Bønne, Bacon, Bette & Bella smiley


  • #2   11. aug 2014 Mange opdrættere kører jo efter temaer smiley Så vent til i finder en opdrætter med de rette rotter, så kan i vælge navne ud fra et tema smiley

  • #3   11. aug 2014 Ja men vi har snakket med en der arbejder i dyrehandleleren og de har en opretter som sælger(eller giver) dem men der er for det meste kun haner de får men han ville spøger dem om de har nogen huner som vi kan købe smiley


    Ved godt det er bedst at købe rotter ved en opretter men de rotter de har der fine ud (har vært i mange dyrehandleler hvor rotterne ik har det godt) smiley


  • #4   11. aug 2014 Hvis du skal have dem som kæledyr skal du ikke købe dem i en dyrehandler, der er de for det meste avlet til foder..

    Find en opdrætter der opdrætter kælerotter


  • #5   11. aug 2014 Jeg har jo snakket med dyrehanleren og er i mod at købe rotter i dyrehanleren da mine to blev syge m kræft og alt mugeligt andet smiley

    Men de har ser fine ud og min mor spurgte som det første om de var avlet til foder eller kæledyr og han sagde kæledyr og de kommer ude fra en opretter smiley


  • #6   11. aug 2014 Det skal de jo sige smiley Dyrehandlere vil tjene penge, så de siger hvad som helst

  • #7   11. aug 2014 ja men den dyrehandleler jeg købte de to første jeg hade sagde godt nok at de var avlet til foder men der nogen gange var nogen der købte dem som kæledyr
    Men den dyrehandler skal jeg købe rotter (vi tænkte ik at de var syge der vi købte dem) smiley

    Og man kan tit se på dyrne hvordan de har det (selvfølgelig keder de sig i de små rum smiley ) kig på hvordan de ser ud


  • #8   11. aug 2014 Men hvordan finder man så en opdrætter (omkring arden Hobro osv smiley

Kommentér på:
Navne til rotter? :)

Annonce