{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kanin hader at blive løftet
  • #1   9. aug 2014 Det afhænger jo lidt af kaninens størrelse og burets indretning.

    Hvis kaninen ikke er for stor, kan du sætte en hånd under den og støtte den med den anden hånd. Sådan at du ikke "tager fat om" kaninen. Sådan tager jeg mine - som jo så godt nok også er hermelinere.... smiley
    Hvis det er en belgisk kæmpe, så er løsningen jo nok en anden.

    Hvis buret har en lille åbning, så kan det også være ubehageligt for kaninen at skulle ud af lågen. En stor åbning gør det nemmere. Så handler det kun om "løfte-teknikken" og ikke hvordan den skal vrides/drejes/vendes ud af buret.

    Jeg har dog også nogle kaniner, som uanset hvad aldrig bliver glade for at skulle tages op.


  • #3   9. aug 2014 Har jeg en kanin, der løber rundt i buret (eller evt ville bide), så lægger jeg en hånd på den, så den lægger sig på maven. Så kan jeg få en hånd under og tage ud.
    Altså først hånd over, så hånd under.

    Ingen af de kaniner jeg har, som "truer", gør noget når først de er "lagt ned" med en hånd over dem. Når først de er ude af buret gør de slet ikke noget.

    Jeg har kun haft en enkelt som reelt ville bide - i buret - udenfor buret - alt mulig håndtering. Hvordan den har kunnet udstilles hos tidligere ejer er en gåde smiley


  • #5   12. aug 2014 Tak for de gode råd...rampe er desværre ikke muligt så jeg prøver at løfte som anbefalet...

  • #6   12. aug 2014 lær kaninen at gå i transport kassen uden problemer.
    mange kaniner har højdeskræk og det er ikek lige sådan at kurere


Kommentér på:
Min kanin hader at blive løftet

Annonce