{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Sterrelisering(staves) af kanin, god dyrelæge i Nordsjælland {{forumTopicSubject}}

Hej GG

Somme tider kan min kanin være ret agressiv, hvor hun brummer.
Det sker ofte i buret hvor jeg har svært ved at tage hende op, men også i løbegården nogle gange.

Har så tænkt over om det kunne hjælpe at få hende sterrelisret(staves), men hvordan foregår sådan noget, og hvad koster det??

I snoren er hun helt anderledes, dog er hun ikke den største nussetrold!
Har arbejdet meget med tillids øvelser, og til sidst endte jeg så med at det måske kunne hjælpe at få hende sterrelisret(staves...).


Et helt andet spørgsmål, hvis jeg nu kommer frem til at skulle stereliserre hende, kender i så nogle gode dyrelæger/dyrehospitaler i Nordsjælland ??

Håber på så mange svar så muligt
Mvh Julie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sterrelisering(staves) af kanin, god dyrelæge i Nordsjælland
  • #1   7. aug 2014 Min kanin brummer også og lægger ørerne ned hvis jeg roder i buret eller forsøger at tage hende ud. Buret er kaninens "helle", dens territorie, og her bestemmer den. Jeg ville respektere min kanin på dens område, hvis jeg var dig. Du siger selv, den opfører sig helt anderledes når den er i snor. Det understreger netop pointen.


  • #3   8. aug 2014 Cecilie P: alle mine kaniner er self mere territoriale i buret, men hende her er mere agressiv, hvor jeg tænkte at det kunne havde noget med brunst at gøre. smiley

    Bazooka: tusind tak for svaret smiley tror dsv at det ligger lidt for langt væk fra mig (bor i græsted)


  • #4   8. aug 2014 Prøv at ring og hør dyrlægerne ad. smiley

    Jeg gav 1400 for at få steriliseret en hunkanin.


Kommentér på:
Sterrelisering(staves) af kanin, god dyrelæge i Nordsjælland

Annonce