{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Bør jeg give min kaninunge væk? {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg er meget i tvivl omkring hvad der ville være bedst for min kanin, Aslak.
Jeg så ham i en dyrehandel og nænnede ikke at lade ham blive, selvom jeg ellers hele tiden har tænkt jeg kun ville købe fra private opdrættere.
Han er mellem 11 og 14 uger vil jeg tro, og han er faldet rigtig godt til, siger hej hvis jeg sidder på gulvet længe nok og flader ud og slapper af så længe mig og min kæreste ikke er alt for tæt på. Han er meget sky, men jeg har ikke oplevet ham agressiv i den uge jeg har haft ham.
Han bliver forskrækket over høje lyde og pludselige bevægelser, og det er egentlig det, der gør mig i tvivl. Jeg bor i lejlighed i københavn, så der vil altid være mere støj end på landet.
Og så går mig og min kæreste rundt i lejligheden og kan ikke rigtig undgå at forskrække ham nogle gange.

Så mit spørgsmål er: Ville det være bedre for ham hvis jeg forærede ham til nogen der boede på landet, med mere ro, og hvor der ikke var mennesker hele tiden, der kun kom ind, når det var for at tage sig af ham, og ikke også rendte rundt og lavede alle mulige lyde?

Jeg er som sagt meget i tvivl her.. Håber I kan hjælpe! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bør jeg give min kaninunge væk?
Kommentér på:
Bør jeg give min kaninunge væk?

Annonce