{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Kanin VS Hamster {{forumTopicSubject}}

Hej GG.



Jeg har ønsket mig et hamster i LANG tid.
Min far siger at jeg ikke må få et.
Men nogle gange siger han at jeg SKAL vælge i mellem at sælge min kanin Sofus og få et hamster eller at beholde Sofus og ikke få et før jeg bliver 18...

Hvad skal jeg vælge?
Skriv i kommentaren
Tak på forhånd.

Hvordan kan jeg bevise at jeg kan tage ansvar for begge dele?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin VS Hamster
  • #1   29. jun 2014 Jeg synes ikke du skal sælge din kanin for at få et hamster desuden synes jeg man får et tættere bånd med en kanin end med et hamster. Og faktisk vil jeg give din far ret i at du må vælge i mellem en af dem da jeg har haft 6 kaniner på et tidspunkt og jeg blev virkelig stresset og havde ikke så meget tid så jeg blev nød til at sætte det ned på max 2 kaniner.

  • #2   29. jun 2014 Nu behøver flere dyr ikke stresse..

  • #3   29. jun 2014 Jov da jeg ikke havde tid til at passe dem allesammen og have tid til vennerne og give dem det respekt det behøves jeg skulle jo også flytte dem til løbegård tilbage osv.

  • #4   29. jun 2014 Jegvhar 28 voksne kaniner, 4 egne heste, 2 marsvin og en helvedes masse katte samt hund og gris, jeg er squ ikke stresset.

  • #5   29. jun 2014 Det nok meget fordi jeg er lidt yngre og det er Maria også og der har man mere lyst til vennerne end til kaninerne og så når man ved hvad de kræver så kan det hurtigt blive stressende

  • #7   30. jun 2014 Du skal beholde det du har..

  • #8   30. jun 2014 Man kan altså ikke bare vælge og vrage som man har lyst til med dyr!

    Hvis din mor og far kun har plads eller råd til at have et barn, men gerne vil have et nyt, så kan de jo heller ikke bare sælge dig og lave et nyt barn.


  • #9   30. jun 2014 Syndes virkelig heller ik du skal sælge din kanin

  • #11   30. jun 2014 Stal frost: Jeg er sammen med veninderne næsten HVER dag så jeg ville aldrig have tid det.

  • #13   30. jun 2014 Nimphaneth: jeg overvejede engang at sælge min tøs efter at den flere gange havde åbnet buret fordi det var lidt løst den blev efter nogle dage fundet igen og sat tilbage i buret og nu var den slet ikke tam mere, men jeg er så glad for jeg ikke har solgt hende hun er bare så skøn.

  • #14   30. jun 2014 Om man bliver stresset eller ej kommer an på hvem man er som person. Det er umuligt for den ene at sige, at sådan er det også for den anden.
    Nogen kan have 100 dyr uden at blive stressede af det, andre kan have 2 og så er det rigeligt.

    TS:
    Du er villig til at sælge din kanin for at få et hamster. Hvad så hvis der er noget der er mere interessant end det hamster du får? Ryger hamsteret så også bare ud?

    Efter min mening er det fint at man går af med dyr, hvis man reelt har mistet interessen, og det er også fint at man anskaffer et nyt i stedet. Dyret skal heller ikke bare sidde og glo, hvis interessen er helt væk.
    Men i dit tilfælde lyder det ikke specielt gennemtænkt, og som andre er inde på, lyder det mere som om du skal overveje, om dyr overhovedet er noget du skal have, på nuværende tidspunkt i dit liv.


  • #15   30. jun 2014 Den her køb-og-smid-væk kultur er altså bare for meget... Man udskifter ikke dyr som man skifter sokker. Det er altså for uansvarligt!

  • #16   30. jun 2014 Du må vente til du ikke har din kanin mere, af naturlige årsager, før du får hamster.
    Længere burde den sådan set ikke være, og synes det er lidt uansvarligt at du faktisk er villig til at gå af med din kanin blot fordi at nu er hamsteren mere interessant. Burde du gave tænkt på noget før


  • #17   1. jul 2014 Behold den du har det andet er ikke okay i hvertfald ikke efter min mening synes ærligtalt også det er ret uansvarligt af dig at du er villig til at sælge kaninen for at få noget andet du hellere vil have
    - hvor blev venskabet… smidt ud?

    Ville aldrig selv kunne finde på at sælge et af mine dyr begrund af jeg hellere ville have en anden smiley

    …….det er min mening og mener det ikke ondt!……


Kommentér på:
Kanin VS Hamster

Annonce