{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Joker vand og madskåle
  • #1   27. jun 2014 Det kan du godt, det har jeg gjort.
    Jeg har købt sådan nogle plaststrips og sat i minktråden som de så hænger i og så en kraftig spirallås så de ikke vipper skålen af.
    Jeg kan lige tage et billed til dig senere!

    Mvh.


  • #2   27. jun 2014 Okay super det må du meget gerne, men overvejer så at bruge joker til vand også stjerne skålen til mad smiley er det bare dem til 2 mm jeg skal tage ? smiley


  • #3   27. jun 2014 Uh det kan jeg simpelthen ikke helt huske!

  • #4   27. jun 2014 nå jeg prøver med 2mm det er dem de har flere farver af smiley


  • #5   27. jun 2014 De er 2 mm jeg har, jeg har nemlig i mange farver!

  • #6   27. jun 2014 Okay man kunne kun få i grå og rød smiley
    Men nu er de bestilt så skal jeg bare vente.
    Hvordan bor dine kaniner egentlig ? smiley


  • #7   27. jun 2014 De bor således i øjeblikket, men lige på billedet er der "ingen hjemme" da de er ude og løbe i haven! Hvis du kigger godt efter kan du se at buret i "stuen til venstre" har en tunnel med glas i som kaninen kan løbe igennem over til buret i "stuen midt for".
    LIgeledes har buret på "1. tv" en forbindelse ind i et andet mejlskovbur som så står inde i redskabsrummet. Buret 1. midt for har også en tunnel, som du måske kan se og buret "stuen til højre" har et bur inde bagved i redskabsrummet, således at alle kaniner p.t. har to Mejlskov-rum at gå i!


    profilbillede
  • #8   27. jun 2014 Her er skålen som sidder fast i de hvide strips jeg har købt i Silvan.

    I baggrunden af buret kan du se "tunnellen" der fører ind til et bur der står i skuret!


    profilbillede
  • #9   27. jun 2014 Hvor ser det lækkert ud, mine 2 kaniner går i hver sin boks, men vil jo gerne have flere, men aner bare ikke hvordan jeg lige skal få det lavet eller købt. Det er jo bare 2 store bokse og vil gerne have de får rigtig godt med plads smiley

  • #11   28. jun 2014 Nå ja, det kan man også sagtens gøre, hvis man ikke synes det er ærgerligt!


  • #13   29. jun 2014 Det er meget pænere, men jeg ændrer indretning i buret af og til. Som du kan se har jeg også strips længere nede til når der er unger så flytter jeg for-listen og rykker skålen lidt ned. Ja jeg har brug for at kunne ændre på systemet så jeg vil ikke have huller i mit net (udover de huller der er i forvejen fordi det er slidt og gammelt).

    Men klart dit er pænere!


Kommentér på:
Joker vand og madskåle

Annonce