{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Det går fremad :) {{forumTopicSubject}}

Det går fremad med min søde søde kanin. Hun er blevet så fin nu - hun er næsten fri for hårknuder nu, og de af hendes tær som vendte forkert vender nu rigtigt igen (efter hun fik klippet sine utrolig lange negle).
Hun er så venlig og slet ikke bange for noget. Samtidig er hun blevet bedste venner med min hund Cleo som sidder ude sammen med hende, så der ikke sker noget, når hun er i sin løbegård.
Jeg har fået taget en del flere billeder af hende så hendes profil bliver lidt sjovere. Ja så hu mangler bare et navn, men det skal nok komme.
Håber I vil kigge forbi hendes profil og måske komme med et navneforslag eller en bedømmelse eller kommentar smiley

Rigtig god påske til jer

http://www.gnavergalleri.dk/galleri/37218-kanin_intet_endnu?status=2


Kommentarer på:  Det går fremad :)
  • #2   20. apr 2014 Eller en Silja måske? Hun er i hvert fald rigtig fin - sjovt at høre at hun er glad for hunde - min Lovøehoved elskede dem også (hvorfor ved jeg ikke?) - de gener må sidde i den lange pels smiley

  • #3   20. apr 2014 Hvor er hun blevet lækker. Er hun angora? Hun ligner lidt mine kaniner.
    Jeg syntes hun ligner en Rosie eller en Sandy. Så fin hun er!
    Hvis jeg finder en renracet angora i den farve, så køber jeg den! Uanset pris!


  • #4   21. apr 2014 Ej hvor er hun bare fin og kær!!! smiley

    Mit foreslag til navn er blanka/ blanca smiley


  • #5   21. apr 2014 Amee's Angoras
    hun ligner meget an angora. Jeg har selv haft renracet angora før og hende hers pels er meget ens. Den er lige så tyk og lang. Dog vil jeg sige at hendes dækhår måske er lidt længere end de er ved angoraen så om hun er helt renracet ved jeg ikke men som sagt hun er MEGET magen til min tidligere angora smiley


  • #6   21. apr 2014 Ja, det kan jeg se. men det jeg mener med renracet er lig med udstillingsegnet. Altså øremærke i begge øre og det syntes jeg ikke at jeg kan se ved hende.
    Smuk er hun i hvert fald! Håber at hun får et godt hjem. Jeg kan desværre ikke tilbyde hende et, da jeg kun har renracet angora. Andre kaniner jeg skal have bliver brugt til slagt eller avl af slagterdyr og det vil simpelthen være synd for denne skønhed. Hun fortjener et godt hjem hos en der har forstand på langhårs kaniner, men bare vil have en nussekanin. smiley


  • #7   22. apr 2014 nej hun er ikke øremærket - og skal hverken slagtes ellers avles på smiley

  • #8   23. apr 2014 Tænkte jeg nok. smiley Så hun skal bare have et godt hjem med en pige eller dreng der vil kæle om hende.
    Vil ønske at jeg kunne anbefale min lillesøster (14 år), men selv jeg vil ikke give dyr til hende, da de bare ender med at stå uden at blive snakket med.
    Jeg håber i hvert fald at hun får et godt hjem og nyder at være hos dig, ind til at hun bliver hentet.


Kommentér på:
Det går fremad :)

Annonce