{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.380 visninger | Oprettet:

Kanin(ville det være synd og flytte den) {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har længe tænkt mig og tag min kanin med hjem(hun står på et fritidshjem) det har jeg så fået lov gøre som min fødselsdags gave men min mor spurgte mig om det ik ville være synd at tag hende med hjem når fritidshjemmet er alt hun kender hun har en kæmpe løbegård kommer ud mindst 6 timer om dagen det ville hun ikke kunne hvis jeg tog hende med hjem jeg ved kaniner vender sig ret hurtigt til nye steder min mor der ikke er så glad for kaniner der bider (min kanin bider ret meget og hun er ik neutraliseret) hun sagde ville det ik være en ide og se på en ny kanin få den neutraliseret også fortsæt derfra

Synes det er svært jeg elsker jo min kanin men ved ikke om det var en ide og prøve noget nyt ? Hun har boet der hele sit liv hun er 7måneder

Min mor sagde at jeg godt måtte have kanin både på fritidshjemmet og her hjemme synes bare at det ville være unfair for kaninen ? Hvad synes i hjælp????

Hvad gør i med jeres kaniner i ferien?

Synes selv det ville være synd og tag hende med hjem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin(ville det være synd og flytte den)
  • #1   8. apr 2014 Kh siv

  • #3   8. apr 2014 1) Jeg syntes bestemt ikke det er synd for den, medmindre du vil rykke den frem og tilbage. Hvis det er permanent den skal bo hjemme hos dig, er det intet problem, sålænge den har et tilpas stort bur, foder, vand osv.
    2) Hvis den bider og er agressiv, er det så ikke bedre at få sig en anden sød kanin derhjemme? En som din mor heller ikke behøver være bange for, og en som du ikke behøver frygte æder din finger så snart du åbner buret. Dér kan jeg godt følge din mor smiley
    3) Kaninen ved ikke du har en til kanin derhjemme, så den vil bestemt ikke føle sig 'snydt'. Jeg tror den har det meget godt hvor den er nu, så anskaf du dig roligt en derhjemme - du kan jo godt give 2 kaniner ligeså meget kærlighed som en. smiley


  • #4   12. apr 2014 Mange tak for dit svar undskyld jeg ik har set det har hft en lidt travl uge jeg har aftalt med min mor at jeg skal vente 1 år med og få hende med hjem for vi håber også vi er flyttet til et sted med have på det tidspunkt smiley også har min mor lovet mig at jeg for hende neutraliset det er kun når hun er i brunst hun bider smiley hvor meget koster det at få den neutraliseret? Synes selv det er en fin ide for det blir noget at min konfimations gave smiley

  • #5   13. apr 2014 Prøv at ring til din dyrlæge og hør ad. smiley Men husk for guds skyld at den dyrlæge skal have styr på kaniner!

Kommentér på:
Kanin(ville det være synd og flytte den)

Annonce