{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er hun for tyk ?
  • #1   29. jun 2010 ud fra de billeder på hendes profil, ser det ikke sådan ud... Dog synes jeg det lyder i overkanten..

    Må jeg spørge hvilket foder du fodre med?

    (Så på ét billede atr du giver Drops - drop dem, de er fyldt med mælkesyrer, noget kaniner ikke kan tåle).


  • #2   29. jun 2010 Hmm.. Syntes det lyder mærkeligt med de drops. Mine kaniner ville tit gerne have dem, og der har intet været :s!

    Mit foder er noget med king crown..


  • #3   29. jun 2010 Nej, men på sigt kan det nemt ødelægge en lille kaninmave.. Og ja, de er ret så vilde med dem. Men det skader dem..

    Ved du hvor meget fedt der er i det foder? (:


  • #4   29. jun 2010 Ingen anelse (: Men hun får ikke særlig meget. Alle mine veninder bruger også det foder, og ingen af deres er lige så store :3!

  • #5   29. jun 2010 ud fra billederne synes jeg den ser lidt småtyk ud, og inde for standarden er dværgvædderens max vægt på 1,9 kg og en løvehoveds max vægt på 1,7 kg, så det er pænt meget for meget smiley
    en dværgvædder skal have en dl grundfoder om dagen ca, så hun bør bestemt ikke få mere end det.

    Er dit foder en gnaverblanding eller piller ?

    Jeg ser ikke problemet i at give dem drops, det der er med drops er at de er lavet på mæleprodukter, og kaniner burde i nogen tilfælde ikke kunne tåle dem på grund af laktosen som skal nedbrydes af laktase, laktase er noget de danner og kan nedbryde laktosen med, ellers ville de ikke kunne tåle modermælk smiley men med tiden når de ikke længere får modermælk stopper de med at danne laktase, og kan ikke længere nedbryde laktosen, det samme sker med os mennesker hvis vi ikke drak mælk smiley men får de stadig mækeprodukter fortsætter de med at danne laktase og kan stadig nedbryde laktosen smiley Hvis de ikke kan tåle drops bør de få dårlig mave da det er det der sker ved at få laktose som ikke kan nedbrydes. (Det blev vist lidt langt)


Kommentér på:
Er hun for tyk ?

Annonce