{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

nicoline n
nicoline n
Tilmeldt:
29. jun 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Min kanin bider, godt råd søges {{forumTopicSubject}}

hej, jeg har en dejlig kanin, hun er en blanding af belgisk kæmpe og fransk vædder.

hun knoer når man skal give hende mad, og når man så nusser hende, så er det lige som hun snakker "grønter". hun bider også nogle gange ud efter mig, har i går den 11/3 bidt mig i armen, kan bare ikke forstå dette for hun får meget opmærksomhed, og nusser og snakker med hende hverdag.

håber der er nogle der har et godt råd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kanin bider, godt råd søges
  • #1   12. mar 2014 Har ændret din overskrift.
    Husk overskriften skal være sigende, altså passe til emnet.

    Susse - hjælpeadministrator


  • #2   12. mar 2014 Umiddelbart lyder det bare som om, at din kanin er burterritorial smiley min ene hun kanin knurrer af mig, hvis jeg forsøger at fjerne noget mad hun lige har fået. Hun bryder sig heller ikke om, at jeg rører hende mens hun spiser smiley

  • #3   13. mar 2014 ja burterritoriel, jeg har personlig erfaring og success med meget store bure til sådanne dyr, maden sidder så fast på lågen og jeg åbner lågen og skrifter mad så dyret ikke kan komme til mig, og sådan gør jeg noget tid, når hun så er begyndt at acceptere at jeg gør sådan kan jeg begynde at nærme mig hende hvis hun sidder fremme ved lågen ellers får hun fred, det er en langsommelig process men det virker

  • nicoline n
    nicoline n Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   13. mar 2014 Okay. Jeg siger mange tak, jeg vil prøve at se om det virker det med maden. For jeg plejer bare at lige holde på hende, end til jeg har givet hende mad. Også nussee jeg hende bagefter.

Kommentér på:
Min kanin bider, godt råd søges

Annonce