{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin drikker ikke
  • #1   14. feb 2014 Får han vand i en flaske eller skål?

    Hvor meget grønt, og hvilket, får han om dagen?


  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #2   14. feb 2014 Ja, han får vand i flaske, hvilket han også gjorde hvor jeg købte ham fra.
    Han får meget varieret grøntsager - gulerødder, persillerod, rødbeder, selleri, bladselleri, agurk, salat, æbler, banan, fennikel, blomkål, persille, broccoli, hvidkål, rødkål, grønkål, jordskokker, rosenkål, peberfrugt, tomat, spidskål, savoykål, purløg. Det er vist det. Som oftest får de gulerødder, rødbeder, persillerod, persille, hvidkål og peberfrugt. Sjældnere får de tomat, æble, banan, salat. Det andet er sådan jævnligt.


  • #3   14. feb 2014 Har du prøvet at se om dutten på flasken sidder fast?

  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #4   14. feb 2014 Jaja smiley Det har stået på siden jeg købte ham i oktober, så det er ikke fordi det er et problem, og at han mistrives. Jeg undrer mig bare over det smiley Uanset, så har han frisk vand hele tiden, i tilfælde af at lysten skulle komme over ham smiley

  • #5   14. feb 2014 Jeg ville ikke give purløg, da det er en løgplante, som er giftig for kaniner smiley

  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #6   14. feb 2014 Det er yderst sjældent de får det, maks en gang hver anden måned. Men det er sagen uvedkommende, da det er hans manglende drikkelyst jeg undrer mig over.

  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #9   14. feb 2014 Ja, tror også han får den væske han behøver gennem grøntsagerne smiley

  • #10   14. feb 2014 Er han gået i fæld?

    Det mindsker tit kaninernes appetit og væske indtag smiley


  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #11   14. feb 2014 Så skulle han have været i fæld siden oktober, for han har aldrig drukket mens jeg har haft ham

  • #12   14. feb 2014 hvor mange gram grønt får han om dagen? for får han tilstrækkeligt grønt vil han ikke ha brug for vand

  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #13   15. feb 2014 Pas, vejer ikke deres grøntsager. Men på en almindelig dag kunne det fx være en-to gulerødder, en kvart rødbede og et stykke persillerod om morgenen. Og om aftenen en skive agurk og en klump hvidkål.

  • #14   16. feb 2014 Den mængde grønt ville umiddelbart nok godt kunne dække dens væskebehov.

    - Men har problemet stået på siden oktober, er det jo næppe en livstruende tilstand smiley


  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #15   16. feb 2014 Nej, det tænker jeg også smiley

Kommentér på:
Kanin drikker ikke

Annonce