{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Tanja L
Tanja L
Tilmeldt:
27. dec 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Deguer? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg, har snakket meget om at få et hold deguer, jeg har dog ingen erfaring med dem, men kæresten har haft nogle før.

Dengang oplevede han dog at de gnavede sig igennem deres bur, og vi står nu helt på bar bund med hvad for et bur vi skal købe, hvad ville i anbefale?

og hvor stort hvis vi skal have en han og en hun (som forhåbentlig får unger(nuuuurhhh))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Deguer?
  • Tanja L
    Tanja L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   4. feb 2014 Super smiley
    - men hvad med tremmerne? hans gamle gnavede sig også igennem tremmerne, så han havde dem i et terrarie til sidst og det synes jeg bare ikke er lige så nemt at indrette et terrarie som det er med et bur i og med at de jo helst skal have nogle "hylder" og sådan?

    Du kan ikke evt. finde dit bur på nettet og evt. sende et link


  • Stine D
    Stine D Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   4. feb 2014 Jeg har mine to degu piger i et stort højt terrarie.. Og så har min kæreste lavet en masse hylder de kan hoppe op på.. Det fungere rigtig godt smiley

  • #6   4. feb 2014 Jeg havde også et par stykker, jeg havde dem i et akvarie, og så med trådnet ovenpå så de kunne få luft smiley

    De gnaver rigtig meget og husk på de er aktive om natten!
    Min kunne nogle nætter drive mig til vanvid smiley
    Men super sjovt og sød dyr. Hun løb frit rundt når jeg var hjemme og hun kom altid og tiggede når jeg spiste.


  • Tanja L
    Tanja L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   4. feb 2014 Vi må se hvad det bliver til, men kreativt bliver det smiley

  • Kristina J
    Kristina J Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Svar: 6
    #8   1. mar 2015 mine går i et papegøje bur da det er rent jern de vil bide sig måde i gennem træ og plastic ved og have noget med tremmer er der osse mulighed for de for ekstra motion rund på de forskellige hylder vi har lavet de skal have godt med plads og husk ved 1 af hvert køn at lige efter de har unger er de klar til og parre sig








Kommentér på:
Deguer?

Annonce