{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Hvornår vil i give x-høj? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen på GG.

Jeg har lige et spørgsmål;

Hvad skal der til før i vil give en gnaver x-høj?

for mit vedkommende er det;

· God beskrivelse
· Gode billeder (skarpe, man skal kunne se dyret!)

hvad syntes i for et exempel der mangler på min kanin Arcobalena? hvornår ville i give hende en x-høj

Billede Chartiers


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår vil i give x-høj?
  • #1   2. jan 2014 For mig handler det både om gode billeder og kvalitet, men ligeså meget om jeg synes det er gode motiver, god beskrivelse og om der er noget ved dyret der siger mig noget smiley

  • #2   2. jan 2014 jeg er helt enig smiley

  • #3   2. jan 2014 Hvis det er vildt gode billeder rent kvalitets mæssigt, men det alt sammen bare er dyret der sidder opstillet og sådan - så giver jeg ikke x-høj smiley

  • Lulu H
    Lulu H Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Gnavere: 2 Svar: 1
    #5   2. jan 2014 når billederne er i top smiley

  • #6   2. jan 2014 For mig er det næsten kun dyret som tæller, når jeg bedømmer.
    En ekstra høj gives til et dyr, hvor jeg bare sidder og tænker "hold op den er flot/alt for nuttet."
    - Det kræver jo så også at billedekvaliteten ikke er ringe.

    Så der kan ikke ændres noget i profilen, for at jeg giver en ekstra høj .


  • #7   2. jan 2014 Billederne skal være gode, også motiv smiley Der skal være en god beskrivelse smiley Og for mig skal det være en som jeg ville ønske var min egen, at jeg ikke kan stå for den smiley

  • #8   2. jan 2014 først og fremmest billeder hvor jeg som første reaktin tænker "wow!!" eller "NURH!"..... hvi der så også er en beskrivelse der ser ud til at have taget lidt mere end to min at lave så ryger der en ekstra høj afsted herfra... MEN det kræver også jeg ser profilen for jeg sidder ikke og browser profiler, jeg falder over dem tilfældigt hvis der er et billede på forsiden af gg der tiltrækker mine øjne...

  • #9   2. jan 2014 Jeg vil gøre det når jeg ser et virkelig smukt of specielt dyr. Her tænker jeg speciel farve, eller ekstrem søde billeder.
    Og så må der da gerne være en god beskrivelse af den, men ikke en roman, for gider ikke læse så meget om hvert dyr


  • #12   3. jan 2014 For mig betyder teksten ikke så meget, jeg lægger vægt på at det er et galleri, og vil derfor gerne have gode billeder.

    For mig er gode billeder, billeder der er skarpe hele vejen igennem, fanger dyre, og har noget x-faktor over sig, nu hvor det er x-høj.
    Der er bare nogle billeder der falder mere i øjnene end andre, også selvom de alle er skarpe, og det behøver ikke være billeder der er taget på en baggrund e.l.

    Jeg vil kun sjælden give x-høj til dyr, hvor det virker opsat. F.eks. hvis dyret er sat i et glas e.l. Jeg vil hellere se noget naturligt, hvor dyret selv - eller tilsyneladende selv - gør et eller andet.


  • lotte N
    lotte N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 3
    #13   3. jan 2014 Som profilen er nu vil jeg højst give middel.
    Billederne okay, men resten? For pokker, hvor er det upersonligt.
    Sød nem kanin, men hvor er personligheden? De små søde historier som gør at du ikke vil bytte din kanin for nogen anden. Det der gør at jeg forelsker mig i den.

    Ved mine kunne det f.eks. være
    Holger, dværgvædder. Han elskede chips, helst SourCream & Onion. Så sad han på skødet og tiggede alt hvad han kunne.
    Vågnede en nat og syntes ikke det føltes som hundepels at mine fødder rørte. Næh nej, for det var Holger der var smuttet med i seng.

    JaJa, dværgvædder. Elskede den måde han kunne komme trissende lige så stille og roligt, for så at eksplodere i skøre rejehop.
    Blev kastreret fordi han jagtede katten helt vildt. Hun kunne slet ikke ramme gulvet uden at han straks ville parre.

    Fortæl dog om jeres dyr. Jeg vil føle at jeg kender dem lidt før de gode bedømmelser kommer i brug


  • #14   3. jan 2014 lotte; det har jeg tænkt mig smiley Men nu er det sådan at jeg kun har haft hende i dage … smiley

    men tak da smiley


  • #15   3. jan 2014 Hvis det var min, ville jeg være mere kritisk med billederne.
    Du har en del billeder, og stort set alle er gode, men hold da op hvor er mange af dem ens, og det gør for mig, profilen småkedelig,


  • #16   3. jan 2014 Furrytails; kan sagtens se hvad du mener smiley jeg arbejder på det smiley

Kommentér på:
Hvornår vil i give x-høj?

Annonce