{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.084 visninger | Oprettet:

Voltera
Voltera
Tilmeldt:
28. jul 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 11

Døv kanin. {{forumTopicSubject}}

som overskriften siger. jeg har en halvt år gammel hun kanin som jeg fik i sommers sammen med en anden hun kanin. for et par dage siden da jeg havde hende ude og der blev fyret fyrværkeri af tæt på, naboen på den anden side af gaden, og det var hekse hyl, romerlys, batterier, og en masse andet der sagde bang. Men da jeg så tænkte lidt over det, det kunne jo være at hun bare var ligeglad med det, men så prøvede jeg at hvæsse ad hende og der var ingen reaktion, heller ikke da jeg klappede lige ved øret, og det kan godt give mening at hun er døv, da hun meget gerne vil være tæt på en hæk, hun reagere heller ikke på de signaler som jeg bruger på den anden kanin, og de er blevet opdraget på samme måde i snor.
Kan det være muligt at hun er døv, eller er det bare mig, hun er en blandings kanin, hendes mor var hvid med sort, og hendes far er en brun løvehoved.

Håber virkelig at i kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Døv kanin.
  • #1   30. dec 2013 udanset så klapper man ikke lige ud for en kanins øre. men skete er sket.
    hvis du er itvivl så kan du tage til dyrlægen. Men du kan også bare have en kain der er fuldstændig ligeglad. Husk ikke én kanin er magen til en anden smiley


  • #2   31. dec 2013 Lucky Star
    Jeg tror nu ikke det er et ordentligt klap hun har lavet ved kaninens øre. Jeg ville da også kunne finde på at klappe forsigtigt ved siden af kaninens øre, hvis jeg var i tvivl om den var døv, og den ikke reagerede på heksehyl osv.


  • #3   31. dec 2013 Det ville jeg sldrig personligt selv gøre, men ja vi ved ikke om det var et højt eller forsigtigt klap smiley Altså nu kigger min kanin på en når man siger hendes navn, så på den måde ved jeg hun ikke er døv smiley man kunne også sige som en hund og se om kaninen gemmer sig smiley

Kommentér på:
Døv kanin.

Annonce