{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægt, nyfødt kanin
  • #1   22. dec 2013 De bliver tjekket om der er nogle døde, og ellers får de lov til at blive liggende, så moren kan gøre det hun skal.
    De bliver ikke vejet når de er nyfødte


  • #2   22. dec 2013 Nej, tjekker kun om der er nogen døde eller misdannede unger.

  • #3   22. dec 2013 Vi vejer de dødfødte smiley - de er ikke sådan til at forstyrre..!

  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #4   22. dec 2013 Tænkte ikke på at veje den ene dødfødte der var.

  • #5   22. dec 2013 Det kan altså osse virke en anelse makabert, de fleste vil nok helst bortskaffe dem så hurtigt som de kan.

    Men vi bruger oftest de døde unger, hvis dyrene skal vejes eller fotograferes til f.eks dokumentation af farve/tegning på huden - så går de ikke helt til spilde smiley


  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #7   23. dec 2013 Det er ikke et problem for mig at håndtere de døde. Har lagt den i en lille pose, for vægten strejker smiley Jeg forstyrrer helst ikke dem i reden, da jeg ikke ønsker at stresse moren unødigt. Kigger hver dag at de lever, og ellers lader jeg dem være i fred. Svage vil ikke få ekstra foder, men vil blive aflivet hvis de ikke klarer sig som de skal.

  • #8   23. dec 2013 Jeg synes, det lyder som en fornuftig tilgang til pasningen og/eller avlsarbejdet, DB smiley

  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #9   24. dec 2013 Tak NøvlingKaniner smiley Jeg har et eneste "motto" når det drejer sig om mine dyr: De skal have det godt mens de lever, men også når de skal herfra.

    profilbillede
Kommentér på:
Vægt, nyfødt kanin

Annonce