{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.131 visninger | Oprettet:

min kanin gnaver i buret {{forumTopicSubject}}

hej
jeg har en kanin som gnaver rigtig meget i sit træbur. Da jeg var til dyrelægen med ham her til foråret spurgte jeg om man kunne gøre noget. hun sagde at man kunne smøre noget stærkt på så det ikke var rart at gnave i. nu vil jeg gerne have nogle tips til hvad man kunne smøre på.
tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kanin gnaver i buret
  • #1   21. sep 2013 Jeg ville nok ligge nogle æble grene eller andet ind til den som den kan bide i, i stedet for smiley så får den dækket sit beholv for at gnave i noget nemlig smiley

  • #3   21. sep 2013 I nogle få af vore bure har vi skruet noget volierenet rundt om noget træ, hvor der kunne gnaves. Det har hjulpet.

  • #4   21. sep 2013 Mine gør det også, men de stopper ligeså snart de får nogle pinde at gnave i.

  • #5   21. sep 2013 Mit bud er også grene og små træstammer måske. Sålænge det er træet indvendigt og ikke tremmerne hun bider i, ville jeg også tro det er grene eller andet at bruge tænderne til hun skal have
    Har du prøvet at ignorere det og set om ikke det holder op?
    Mit eneste bud er at du må afbryde den adfærd på en eller anden måde.Måske du kan finde noget legetøj, træ, blade hun kan beskæftige sig med i buret. Jeg ville holde mig fra at smøre noget (måske giftigt) på træet


Kommentér på:
min kanin gnaver i buret

Annonce