{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Hvor er jeg stolt af hende :D {{forumTopicSubject}}

God'morgen GG smiley

Jeg var ude i morges og fodre kaninerne.
Da jeg kommer der over, kan jeg se en af lågerne står åbne!
Jeg blev vildt bange for om en af dem nu var hoppet ud.
Jeg tænkte lige med det samme: ''Izzy!!'' For hun har prøvet at brækket soverummet's låge op flere gange.
Da jeg så kommer derover ser jeg at det er hos Gucci!
Hun er min smukkeste udstillings hun lige pt, og ville bryde sammen hvis jeg mistede hende.
Jeg kommer så om på den anden side af buret, og ser Gucci sidde i soverummet (hvor lågen står åben) Jeg blev så glad.... og så gav jeg hende nogle mælkebøtter<3
Jeg har så tænkt på lidt efter hvordan hun kunne det?
Igår da jeg gav dem aftensmad VED jeg at jeg lukkede buret.
For jeg havde slet ikke været inde ved siden af, kun i forrummet (hvor de spiser) Jeg går først fra den ene ende af stalden med hø, derefter med foder. Og HVIS jeg skulle have glemt at lukke lågen, er lågen sådan så de ikke kan lukkes helt i uden man skrurer en lås ned.
Så det ville jeg have lagt mærke til hvis det var.
Men kæft jeg er stolt af hende. At hun ikke nænnede at hoppe ned smiley Der er også en god meter fra deres bure og ned.
Ihhh hvor det dejligt at hun følger sig mest tryg i sit bur. ''Fuck lågen jeg har mad'' smiley Gad vide og hun havde tænkt det?
Hvis det havde været hos Izzy, så tror jeg helt sikkert at hun var hoppet/faldet ned. For hun er utrolig nys! Kigger meget ned i jorden når man åbner.
Så kunne godt forestille mig at hun så ville gå lidt tættere og tættere på kanten, og så selv var gledet ned:D
Btw. Gucci's bur låge stod helt åben og så sad hun så fint og ventede i rummet smiley :D

God arbejdes dag/ skole dag smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er jeg stolt af hende :D
Kommentér på:
Hvor er jeg stolt af hende :D

Annonce