{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Rykke kanin ind *fordele/ulemper* {{forumTopicSubject}}

Hej GG smiley

Jeg har overvejet at rykke min dværgvædder Sofus indenfor. Han er en kanin der virkelig elsker opmærksomhed, og jeg tænker at jeg ville kunne give ham endnu mere opmærksomhed, hvis han rykker indenfor. Derudover er han oppe at køre størstedelen af dagen, da han kan lugte hunnerne udenfor.

Derfor tænker jeg som sagt at jeg vil rykke ham ind.
Hvad tænker I om det? Fordele/ulemper?
Vil det virke stressende for en 4 år gammel kanin at rykke ind? Og hvad med temperaturforskellen? Hvornår ville han kunne rykke ind?

På forhånd tak
Sofie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rykke kanin ind *fordele/ulemper*
  • #2   14. aug 2013 Du kan sådan set altid flytte en kanin indenfor. Hvis den skulle nå at sætte vinterpels, vil den blot fælde pelsen af igen smiley

    Om det vil stresse kaninen har jo meget at gøre med kaninens sind. Nogen vil finde det meget forstyrrende at komme ind hvor 'det hele sker', andre vil nyde det liv og postyr der er omkring deres bur smiley

    Der er ikke andet for end at prøve smiley

    Held og lykke med flytningen smiley


  • #3   14. aug 2013 Tak for svar begge to smiley
    Jeg har lige endnu et spørgsmål: lugter det at have kanin indenfor? Det er min mors grundlæggende argument for at han ikke skal ind. Hvad kan man gøre for at det ikke lugter, hvis det gør?


  • #4   14. aug 2013 Hvis du har lært/tænkt dig, at lære ham at bruge tissebakke, og du selvfølgelig skifter den regelmæssigt, så nej, så er lugten ikke et problem smiley

  • #5   14. aug 2013 Hvis du skifter ham regelmæssigt så lugter han ikke, og måske have toilet hos ham, som du skifter hver dag:)

    Vi har en del dyr indendørs, og de bliver skiftet 1-2 gange om ugen, de lugter ikke:)


  • #6   14. aug 2013 Altså, der vil selvfølgelig kunne lugtes at der er kommet et dyr, som ikke var der før smiley

    Men med jævnlig rengøring burde det ikke blive en byrde smiley


Kommentér på:
Rykke kanin ind *fordele/ulemper*

Annonce