{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.526 visninger | Oprettet:

Er han dumbo? (rotte) {{forumTopicSubject}}

Jeg fik min første nøgen rotte Higgs for få dage siden (jeg har altid ønsket mig en nøgenrotte!!), men jeg er lidt itvivl om han også er dumbo, eller om det bare er mig. Jeg synes nemlig hans øre hænger lidt mere end hans bur kammerat Tesla, men han er dog også ret ung.

Jeg kan ikke helt finde ud af det.
Han har et galleri herinde, men jeg har desværre ikke så mange billeder af ham endnu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er han dumbo? (rotte)
  • #1   9. aug 2013 Ja han er dumbo smiley

    Og han er ikke nøgenrotte smiley men enten Fuzz eller Dobbeltrex smiley


  • #2   9. aug 2013 Hvad vil definere en nøgen rotte? Det er stort set kun på snuden han har lidt pels

  • #3   9. aug 2013 Det hedder som sagt ikke nøgenrotte, han er enten Fuzz eller Dobbeltrex, ved du noget om hvordan hans forældre så ud, angående pels?

    Desværre kan de to typer godt forveksles, og især hvis ikke man ved hvad forældrene er smiley


  • #4   9. aug 2013 Jeg ved ikke noget om forældrene desværre. Købte den privat af en der ikke kunne have ham på grund af hendes hanner.
    Men jeg tror hun har avlet på ham, og der kom vidst fuzz unger ud af det.

    Jeg googlede lidt, og jeg tror ikke han er en dobbeltrex (det har han for lidt pels til. Man kan kun se lidt pels hvis man holder ham oppe mod lyset, men det kan ikke mærkes når man aer ham). Fuzz virker mere sandsynlig.
    Vil det sige at der ikke findes noget der hedder nøgen/hårløs rotte, eller det bare er daglig tale for fuzz rotter?


  • #5   9. aug 2013 Nøgenrotter er for mig et forkert ord at bruge, når den rette betegnelse er Fuzz eller dobbeltrex, nu kan jeg ikke se ham ordenligt på billedet, men ofte ja så har en Fuzz kun hår i på hovedet, hvor nogle dobbeltrex har en del pels med bare pletter, men nogle er også stort set lige så bare som en Fuzz smiley

  • #6   9. aug 2013 Team Fighter, øjnene har ikke noget med dumbo at gøre, og man kan ikke se på øjnene om rotten er topøret eller dumbo de ser altid ens du smiley ud over farverne de kan have naturligvis.

  • #7   9. aug 2013 Så må han være fuzz smiley For han er stort set bar på resten af kroppen, lige på nær snuden.
    Der er lidt flere billeder i hans galleri, men jeg arbejder på at få taget flere med tiden smiley

    Tak for opklaringen!


Kommentér på:
Er han dumbo? (rotte)

Annonce