{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Race og farve??
  • #1   30. jun 2013 Hvis jeg skulle give et bud er hanen buff/hvid Abyssiner . Men lad være med at hænge mig op på det. ^^'

    Hvad med navnet Dante(som i dandelion=mælkebøtte) eller Twillie (Twirl=Hvirvel)


  • #3   30. jun 2013 hvis ik der er tavle på, er han semilanghåret hvirvelkæledyr...
    Men ja jeg er også på buff/hvid..

    Hmm, når du siger Dante, tænker jeg på Dantes inferno... bestemt ikke på mælkebøtter


  • #4   1. jul 2013 Amee: Jeg tror du skal overveje at sætte dig lidt bedre ind i tingene inden du kommer med nogen bud smiley
    Den der har aldrig nogensinde været i nærheden af at være en Abyssinier.

    Højlunds har ret (og det er faktisk uanset om der er tavle på den eller ej). Den er ikke nogen race. Den er bare et semilanghåret hvirvelkæledyr.


  • #5   1. jul 2013 Cavy: Jeg ved godt han er en blanding, men kunne være rart at vide hvad han måske var blandet af smiley

    Tak alle smiley


  • #6   2. jul 2013 Der tror jeg svaret er: Marsvin. Dvs. nogen har taget ét marsvin og sat sammen med et andet marsvin, og så er der kommet det her marsvin ud af det smiley

  • #7   2. jul 2013 Undskyld at jeg da kommer med bud, Cavy Cats. Jeg skrev faktisk at i ikke skulle hænge mig op på det, da jeg ikke vidste bedre. Vil jo bare hjælpe... smiley

  • #8   2. jul 2013 en abyssinier er det jeg har som avatarbillede, jeg opdrætter dem. Kan godt være der har været en aby ude i fjerde led et sted ved den der, men mange blandinger af alt muligt har også hvirvler, så det kan man ikke sige noget om uden en stamtavle der beviser det. Jeg vil sige det er det man kalder et godt gadekryds. Den bærer muligvis på langhåret også med de der lange "antenner" den har rundt omkring på kroppen. Farven er hvid med buff så vidt jeg kan bedømme. Jeg kunne godt mistænke den er skimmel også, det kan man dog ikke se pga der er så meget hvid på kroppen. Grunden til jeg mistænker det er rubinskæret i øjnene: det er typisk skimmel giver en svag lysning af øjnene også, ses tit kun på et foto eller i kraftig dagslys.
    Den ser rigtigt fin ud:)


  • #9   2. jul 2013 Tusind tak Susan smiley

Kommentér på:
Race og farve??

Annonce