{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Konstruktiv kritik af hjemmeside tak {{forumTopicSubject}}

God aften.
Nu er jeg langt om længe blevet færdig med mine hjemmeside om mine Franske Væddere. Det ville være enormt rart hvis I ville komme med noget konstruktiv kritik til den, evt set fra købers øjne. Dog er der ikke ret meget under links endnu, men håber at det kommer
staldpoppelgaard.weebly.com

Jeg linker gerne til andre avlere, bare skriv hvis det er.

Fortsat god aften smiley
- Laila


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konstruktiv kritik af hjemmeside tak
  • #2   22. jun 2013 Hvis du kunne få et skarpere billede il din forside ville det være fantastisk. For da jeg kommer ind på siden får jeg ikke synderlig meget lyst til at kigge videre pågrund af det uskarpe billede.
    Under "Om os" mangler jeg evt mere tekst, og billeder. Jeg syntes det ser kedeligt ud, og det giver mig ikke lyst til at læse.
    Under "Kaninerne - Elvis" Super god info! Super godt billede, og jeg har virkelig lyst til at læse. Det er ikke "fylde-tekst" men derimod super nyttig info. Den ros skal du have!
    Under "Kaninerne - Stella" Igen, super god tekst og billede!
    Under "Stalden" er det super god læsning også, dejligt med billeder!
    Du har stavet "Pasing" forkert i menuen.

    Alt ialt, der mangler lidt tekst og billeder diverse steder, eller super fin hjemmeside smiley


  • #4   22. jun 2013 Mange tak for at I ville se det i gennem! Det er jo øjet man først bliver blind på smiley Jeg har godt tænkt på at billedet på forsiden ikke er det bedste, men det er bare utrolig svært at få dem til at ligge og hygge sig sådan igen. Men udskiftet bliver den nok!

Kommentér på:
Konstruktiv kritik af hjemmeside tak

Annonce