{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt marsvin
  • #1   22. jun 2013 Ja, det kan du.

  • #2   22. jun 2013 Ja, marsvin er flokdyr, og trives derfor bedst med en makker

  • #3   22. jun 2013 Der bør ikke være de store problemer med at sætte dem sammen. Som folk nævner er marsvin flokdyr og bør altid gå mindst 2 sammen.

    Da der er tale om 2 han unger her, den på 16 uger er stadig en unge, så vil der formentligt ikke være de store problemer i at sætte dem sammen.

    Naturligt vil der nok være en del brummerri, vuggen, og måske lidt klapren tænder når de mødes. Der er ganske naturlig adfærd, de skal finde ud af hvem der skal bestemme.
    De vil givevis også være at de parre hinanden lidt på kryds og tværs.

    Det er vigtigt du lader dem finde rangordnen og ikke skiller dem ad unødvendigt, da de så skal starte forfra når de bliver sat sammen igen.

    Du skal kun skille dem ad hvis det bliver alvor og de laver bidsår på hinanden, men det tvivler jeg på bliver nødvendigt da det er 2 unger du sætter sammen.

    Jeg vil foreslå du kigger lidt her: www.marsvineinfo.dk og læser lidt generelt om marsvin.


  • #4   23. jun 2013 Mange tak for jeres svar, jeg tror han bliver glad for sin nye ven:-)

Kommentér på:
Nyt marsvin

Annonce