{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Sådan kan et liv også være! {{forumTopicSubject}}


Nogen gange føler jeg at jeg ikke dur til en skid, må ikke have en skid at sige.
Jeg er blevet meldt til politiet for grov vold.
Hvad fanden sker der man!
Jeg har en dom liggende ved min ryg, og den vil jeg have et godt stykke tid endnu!
Men fuck alt hvad der hedder opholdsteder!
Man bor der ikke for sjovt, man kommer der fordi at man har problemer, det kan være en selv, eller fordi man bliver slået der hjemme, eller ens mor eller far drikke.
Man kommer på et opholdsted. fordi man har brug hjælp.
Men hvad får man! Man kommer til at bo et sted, med unge mennesker som har brug for medicin ellers går de helt amok.
Hvorfor har jeg været den dårligste datter, i verdens historien.
Svar: Sgu da pga. at som 3 årige, blev jeg flyttet rundt fra sted til sted.
Boet sammen med unge der er totalt syge i hoved.
Jeg valgte ikke selv at blive født, men jeg har fandeme ret til at sige noget den dag i dag, og det har jeg åbenbart ikke!
Men man kommer på opholdsted, for at få hjælp.
Men i stedet for bliver du udsat for: fastholdninger, (hvor du feks. kan få revet din skulder af led pga. de holder dine arme omme på ryggen, så højt oppe, så den kommer af led) du bliver udsat, for at dine venner, får dig med på de mest beskidte ting (så som at smadre biler, stikke af, så man får et sexovergrab, slå en person) for måske tør du ikke sige dem i mod.
Du bliver udsat, for hyperaktive unger, som ikke kan sidde stille, og du kan mærke at din pis er i kog, men der er intet du kan gøre. Du kan mærke hvordan du lige så stille begynder at blive ligesom dem, kan ikke sidde stille, dårligt humør, så du er nød til at komme på lykkepiller.
Jeg har været udsat, for rigtig meget af det i de 13 FUCKING år at jeg har boet ude fra hjemmet.
Ja jeg er blevet anmeldt til politiet for grov vold, hvorfor? fordi jeg var voldlig. Ja jeg blev løget lige op i ansigtet af en voksen. Han sagde: ''skid, du er for dum at høre på'' hvad fuck sker der for det!
Det gir mig stadig ikke ret til at gøre som jeg gjorde.
Jeg er klar over at jeg har gjort nogle ting i mit liv som jeg ikke burde, men hvis mit liv bliver ødelagt pga. den sigtelse jeg har fået, så kan jeg lige så godt skrive en bog og lig mig til at dø bag efter.
Jeg BURDE have været kommet i en pleje familie, med trygge omgivelser, og en mor og far der ikke slå mig eller drikker sig fuld.
Jeg har fået en helt forkert start på livet, jeg syns selv at jeg klare mig FUCKING godt, er så FUCKING stolt af mig selv.
Hvis jeg kunne gøre noget for samfundet, så ville jeg sige til HELE verden, at hvis man over vejer at sende sit barn på opholdsted, så tænk over hvor meget hjælp de måske kun ville få.
Jeg burde få penge i lange baner, for at kommunen har smadre min barndom!
Du er måske ikke den eneste i verden som ikke sidder der hjemme, sammen med mor og far og spiser småkager, og ser film!!!

Sorry, havde lige brug for at komme af med lidt, fra mine skuldre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan kan et liv også være!
Kommentér på:
Sådan kan et liv også være!

Annonce