{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Er det her godt hø? {{forumTopicSubject}}

Jeg får det her hø fra min faster og onkel, de har heste, så jeg får det derude fra. Jeg går ud fra at de får det fra en landmand. Det er bare sådan at jeg også har noget helt grønt noget fra maxizoo og det vil hun hellere have. Det hedder "Multifit Twizzy Farm".. Sender et billede af det hø hun har fri adgang til


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det her godt hø?
  • #1   13. maj 2013 Jeg bruger selv hø fra Maxi Zoo(Hovedsageligt fordi jeg ikke har plads til store poser hø - heller ikke den fra Maxi Zoo), og jeg har da også oplevet at min ikke rigtig er så meget fra "land hø" eller høet fra de store poser i Maxi Zoo(Dem i samme størrelse som spåner og halm). Synes også selv at dem i mindre poser fra fx MultiFit eller VitaWerde dufter bedre, men VitaWerde har jo fx både med mynte, brændnælde, vildrose og mælkebøtte(Husker ikke dem fra MultiFit). Men tja jeg ved ikke? Skyder på, at hvis de ikke får tilbudt andet, så skal de vel nok spise det?

  • #2   13. maj 2013 Altså i starten var hun meget begejsret for det, men nu er det lidt som om det ikke er lige så spændende.. Altså hun spiser da høet som hun skal, men hvis jeg lægger noget af det multifit ryger det helt klart først

  • #3   13. maj 2013 Det tror jeg gerne. Hvad er det der er i, i Twizzy der gør der spændende? Som fx vildrose i VitaWerde? smiley Må da indrømme at jeg også hellere ville spise fx VitaWerde frem for noget af det andet, hvis det var mig, men igen, hovedsagen er jo, at de får hø smiley


  • #4   13. maj 2013 det er sidst på sæsonen, og får man landmandshø så kan det godt være blevet lidt kedeligt og småstøvet.

    Her er tricket at finde en høpusher som maskintørrer høet - jeg er kommet igennem en vinter uden at der har været forskel på mit hø, hvilket er helt fantastisk.


  • #5   13. maj 2013 jeg kan ikke lugte noget igennem min skærm og uden at snuse til det kan man ikke udtale sig fuldt om hø...

  • #6   13. maj 2013 Jeg synes det dufter dejligt smiley

  • #7   13. maj 2013 tricket er at finde en landmand som opbevare det så det ikke bliver støvet. Eller som pakker sit hø ind således at det ikke bliver tørt eller støvet.



Kommentér på:
Er det her godt hø?

Annonce