{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp min hamster bider
  • #1   25. apr 2013 Hvilken art er det?
    Hvor gammel er den?
    Hvor længe har du haft den?


  • Diana D
    Diana D Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #3   25. apr 2013 Nemelig, det gør min også smiley Pisse irreterende smiley

  • #4   25. apr 2013 Simse det er en dværghamster og hun er født d.6.februar og den vat otte uger da jeg fik den

  • Diana D
    Diana D Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #5   26. apr 2013 Det var min også...... smiley :) smiley
    '


  • #6   26. apr 2013 Desværre har hybrider ofte et dårligt temperament, da de sjældent er avlet efter temperament som ordentlige avlere vil gøre med roborovski hamstere, vinterhvide og cambells. smiley

  • #7   26. apr 2013 Men er der nogen der ved hvad jeg kan gøre hun gjorde bare ikke sådan da jeg købte hende i plantorama hun bed ikke hende der tog hende op

  • #8   26. apr 2013 Hvor længe har du haft den?
    Men altså måske kan du vende den til dig gennem tremmerne, give godbider vise du ikke er farlig, ikke tage den oppe fra så den bliver forskrækket, blive ved med at forsøge, men stadig huske at den skal have fred.
    Og jeg har stået i butik hvor der var en sød hamster som lige pludselig gik til angreb på os alle uden grund, den måtte aflives da den ikke var til at håndtere. Dette er desværre en af grundene til hybrider ikke er gode at avle på og derfor man aldrig skal købe sine dyr i en dyrehandel, men hos en opdrætter


  • #9   27. apr 2013 Okay tusind tak for alle rådene - jeg tager hende altid oppefra for så bider hun mig ikke

  • #10   27. apr 2013 Problemet med at tage oppe fra er hamseren kan tro du er et rovdyr der vil spise, samt den kan blive forskrækket hvis ikke den er van til det.

  • Diana D
    Diana D Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #11   1. maj 2013 Hej Katrine J.
    Du skal sætte hånden over
    Dit dværghamster så hun/han kan snuse til din hånd
    Og så bagefter når den går ned
    På benene igen så kan du tage den op..... smiley


  • #13   3. maj 2013 Hej allesammen hun bider ikke mere kun nogle gange men fandt ud af at hun troede at jeg var mad....Diana hamsteren tror du er et rovdyr hvis du gør det

Kommentér på:
hjælp min hamster bider

Annonce