{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Sart mave, eller alvorligt? ): {{forumTopicSubject}}

Jeg kan godt forberede jer på, at det nok bliver et langt emne, da det er et rigtig følelsesladet emne hos mig, det berøre.

Jeg var til kaninhop her iaften, og der snakkede jeg med en af mine ''medhoppere'' som har mine kaniner hjemme hos sig ligenu pga. jeg jo blev opereret.

Pedro har altid haft det jeg kalder sart mave, altså han for <i>rigtig</i> nemt sart mave, og med sart mave mener jeg diarre, og det kan ske, hvis man fodre ham med andet foder én aften, så har han diarre morgenen efter.

Og til hop, har han gjort det, jeg kalder straf, ifølge mig har han hoppet, og med vilje væltet pindende, men idag har jeg måske fået en anden holdning.

Pedros mave er RIGTIG svær at holde styr på, og han kan også ''finde på'' at have noget der minder om diarre, selvom han for det samme foder.
Han og mine to damer, har jo så boet hjemme hos Sanne, og der har de jo selvfølgelig ikke fået samme foder, så jeg tænkte, at kunne han ikke tåle foderet herhjemme, ville han måske 'lave' en anden reaktion på deres foder.
Men ak..

Han laver det samme. Vand og mad det RYGER igennem ham, konstant, det gjorde det nemlig også herhjemme, og det gør det også hjemme hos Sanne.
Han pøller normalt siger de, noget blødt tror jeg nok de siger.

Og så kom Sanne og mig nemlig til at snakke om, at han måske hopper sådan fordi han har ondt? Han kan ikke hoppe en bane uden at vælte, og det virker rigtig meget som om at han straffer som fortalt.

Pedro har ikke været til dyrlæge med sin mave før, fordi at jeg har kunnet holde det under kontrol.
Han er meget ''doven'', og sidder - Når han ikke hopper - fuldkommen stille. Han sidder stille, rykker sig ikke meget, og det gør han også i buret, og der tænker jeg igen, er det fordi han har ondt?

Som sagt sidder han stille hele tiden, og jeg er bange for at han har ondt, og når han kommer hjem igen, vil jeg nok også snakke med min mor om at tage ham til dyrlæge.
Hvis han nu har et eller andet sindsygt med maven der kræver meget medicin, vil jeg nok vælge at aflive ham, for jeg er simpelthen ikke en person, der med god person kan hælde medicin på et dyr, specielt ikke når det er en kanin, virkelig, så kan jeg ikke..

Ingen dumme kommentarer tak, jeg har det ret skidt, og jeg kommer nok til at tude over det her..
Jeg ved ikke med hans mave, men det virker for mig som om at han har ondt hele tiden når han ikke bevæger sig meget, selv når han er ude. Det er kun når han hopper han er meget i bevægelse.

Men hvad tror i?.. :I


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sart mave, eller alvorligt? ):
  • #2   22. apr 2013 .. Jeg kan bare ikke se, hvorfor Pedro skulle være stresset? Han flyttede hjem til Sanne for 3 måneder siden, og har haft den samme hverdag derhjemme, som mine damer.
    Og som sagt, så er han sådan herhjemme ved mig selv også! Og til hop burde han ikke få stress, vi er ikke højtråbende eller noget :(.


Kommentér på:
Sart mave, eller alvorligt? ):

Annonce