{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Josefine T
Josefine T
Tilmeldt:
16. maj 2012
Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 11

Lidt hjælp til en kanin novice :-) {{forumTopicSubject}}

Min veninde købte sig to søde tame og blide kaniner for 2 uger siden. En han og hun som har gået sammen i 2 år.
Hannen havde et lille sår på siden grundet bid fra hunnen. I løbet af disse to uger er det blevet meget meget slemt smiley hunnen kan ikke lade ham eller hans sår være så det heler ikke. Det har resulteret i at jeg har akut taget hanen til mig.
Kan de nogensinde gå sammen igen?
Kan hun evt. Gå med en anden hun?
Kan han leve alene?
Det skal siges at de ifølge tidligere ejer ALDRIG har haft unger......
Andre gode kanin fif modtages gerne smiley tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp til en kanin novice :-)
  • Josefine T
    Josefine T Tilmeldt:
    maj 2012

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #2   16. apr 2013 Super- tusind tak smiley han er så sød og blid en lille dreng- så må han blive her smiley tak igen

  • #4   16. apr 2013 Grunden til de aldrig har fået unger, kan meget nemt være at hun har kastreret ham.
    Det er ofte kønsdelene de går efter. Og pas på det sår han har nu. Det kan nemt udvikle sig til en byld, som skal behandles.
    Og så var det måske en idé at sætte sig lidt ind i kaniner inden man anskaffer sig dem. Så behøver man ikke lave så mange fejl, som går ud over kaninerne.


  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #5   16. apr 2013 Eller at han har ædt ungerne for at parre hende igen (kender jeg en der har oplevet - desværre!)

    Nej, de bør aldrig gå sammen igen.


  • #6   16. apr 2013 Forstår absolut ikke hvorfor man ikke griber ind og skiller dem ad hvis man allerede er nået dertil at de har bidt hinanden, eller at hunnen har bidt hannen, hvis hun da ikke har kastreret ham også. Godt at du tager imod folks råd, den slags bør der findes flere mennesker af. smiley

  • Josefine T
    Josefine T Tilmeldt:
    maj 2012

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #7   16. apr 2013 Nu er det jo ikke mig der har anskaffet dem- jeg har taget ham ind så han ikke skulle lide mere! Jeg har hund og katte opdræt så lidt om dyr ved jeg da og er sygeplejerske så kan sagtens holde et sår rent og pænt- fri for infektion og skal nok holde øje med byld smiley
    Det var enten jeg tog ham eller han blev aflivet!
    Men tak for alle de gode råd. Han skal nok få det godt og kommer ikke hjem til madammen igen smiley


  • #8   16. apr 2013 Det var ikke et angreb til dig, men til den uansvarlige tidligere ejer. Jeg underskylder for hvis jeg har formuleret mig forkert. smiley

    Som sagt, så er det godt der findes mennesker som tager råd til sig, og gør noget ved problemerne smiley Det var kun ment i positiv forstand i forhold til dig.


  • Josefine T
    Josefine T Tilmeldt:
    maj 2012

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #9   16. apr 2013 Det var heller ikke lige til dig Alpha- mere til en tidligere kommentar fra en anden..... Han ligger ellers på min mave pt og putter smiley han er nu meget sød.... LOL- var bare ikke lige planen vi skulle have kanin

  • #10   16. apr 2013 Hahah, undskylder for misforståelsen smiley
    Det er sådan det kan gå, hvis man har et dyreelskerhjerte smiley


  • Josefine T
    Josefine T Tilmeldt:
    maj 2012

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #11   16. apr 2013 Ja.... Puhhh- gad vide hvad manden siger når han kommer hjem...

  • Josefine T
    Josefine T Tilmeldt:
    maj 2012

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #13   16. apr 2013 Ja- den var der bare ligepludselig..... Hmmm smiley

Kommentér på:
Lidt hjælp til en kanin novice :-)

Annonce