{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.942 visninger | Oprettet:

Hamster bider sig fast i ens hånd... :-( {{forumTopicSubject}}

Ja, nu gik det jo lige fantastisk med min hamster Nemo. Han holdt helt op med at bide..

Men nu i dag er han begyndt på det igen. Men det er bare blevet værre! Når man stikker en hånd ned i buret så bider han og så bider han sig fast og giver ikke slip før man puffer ham væk. Han bider VIRKELIG hårdt fat og bliver ved!

Hvis jeg tager ham op med handsken så prøver han at ødelægge den også.. smiley

Det er bare kommet sådan fra den ene dag til den anden. Vi har rykket lidt rundt i hans bur i dag fordi han har fået sandbad så hans foder er kommet et andet sted hen og stå og der er kommet sandbad ned men han var slet ikke sådan her i går og fra morgen af? Jeg har ikke forstyrret ham i hans søvn, kun stukket hånden ned når han var vågen men han har bare skiftet personlighed som ved et knips..

Er det bare en fase eller?? For jeg bliver lidt ked af det når det nu gik så godt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hamster bider sig fast i ens hånd... :-(
  • #1   10. apr 2013 Jeg har prøvet alle delene og han bed ikke i går, men i dag kom han bare stille og roligt hen og så begynder han ellers bare og bide sig fast i min hånd?? smiley

  • #2   10. apr 2013 Jeg har lige observeret han også bider i plasticen i sit rør. Kan det have noget med hans tænder at gøre???

  • #3   10. apr 2013 Hvor er hun dog irriterende! Lad nu den hamster være!

  • #4   10. apr 2013 Mig? smiley

  • #5   10. apr 2013 Hende i videoen

  • #6   10. apr 2013 Nåh..

  • #7   10. apr 2013 Okay. Han har lavet sig et kæmpe forråd i hans hule og nu er han flyttet en etage op i hans træhus har jeg fundet ud af. Han slæber alt sit toiletpapir derop nu og skider også deroppe..

    Vi havde ham oppe i køkkenet i dag og flyttede rundt på nogle af hans ting og satte et sandbad derned.
    Kan det have stresset ham? Han har lige været oppe i røret og bed i plasticen konstant og han har også haft sig bidt fast i min hånd efter vi har rumsteret rundt i hans bur for i formiddags havde jeg ham ude og kravle rundt på mig mens jeg sad med computeren og der var der absolut ingenting??

    Tror I ikke han bare lige skal have tid til at sunde sig over forandringerne?? smiley

    Btw. jeg skal rengøre hans bur i morgen - skal jeg bare fjerne alt der hedder forråd og gemt foder og så kun beholde noget af hans redemateriale?? smiley


  • #9   10. apr 2013 Det lyder til at han er aggressiv for alvor :-S

  • #11   10. apr 2013 Læs nu hvad jeg skriver.. Han har ikke bidt mig og været burterritorial før i går eftermiddags da vi rykkede rundt i hans bur.

  • #13   10. apr 2013 Aaah smiley okay!

    - Han er helt normal nu og bider ikke længere + han har fået energien tilbage. Lige nu har jeg dog skiftet hans bur så nu er alt lidt nyt for ham igen smiley


  • #14   10. apr 2013 Mice Galaxy/Sandra
    Hvis den bider så hårdt at den nærmest dingler fra hånden når du løfter hånden, så er det ikke fordi den er burterritorial. Så er der noget galt, i højeste forstand. Er hamsteren sund og rask?

    Det kunne tyde på at han har ondt et sted..

    Derudover er det typisk for hybrider at de skifter adfærd, eller udvikler sig til et aggressivt dyr, fordi en useriøs opdrætter eller dyrhandler ikke har haft styr på genetik og linjer..



  • #15   10. apr 2013 Hamsteri: Han virker meget sund og rask smiley

    Hans pels er i orden, ører og øjne er fine og han er frisk som en havørn smiley Det eneste jeg ikke har tjekket er tænder smiley (+ jeg ved ikke hvordan de skal se ud..)

    Han bider stadigvæk en anelse i mig og har hængt fast én gang men ikke så der kom hul. Jeg tror det har noget at gøre med at:
    1. Han er lige vågnet så han er nok lidt søvnig osv.
    2. Han har lige fået skiftet bur i dag og jeg har vasket hans hjul (han havde tisset i det) så han skal nok lige gøre sig vant til det igen. Lige nu er han ved at bygge rede med toiletpapiret.. smiley


Kommentér på:
Hamster bider sig fast i ens hånd... :-(

Annonce