{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Mange spørgsmål (: {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har kanin for første gang, har haft to men der hoppede de frit og aktiverede sig selv ;D

nu måtte jeg gå af med den ene, fordi jeg flyttede og hun begynde at bide, og jeg har 2 hunde, så det ville ikke være godt hvis hun bed en af dem, så ville de helt sikkert vende sig og knække nakken på hende, så syntes det var det bedste.


jeg har en masse spørgsmål :

1. Er ved at lære min kanin og gå i sele, og han nyder at komme ud på græsplænen osv.
Men når han kommer ind, ligger han i sit bur og puster og ryster. ikke fordi han ikke har kondition til det, fordu han løber rundt herinde på stue gulvet hver dag.

2. Inden jeg flyttede sked han kun i en papkasse i det ene hjørne af buret, efter jeg er flyttet, er det ud over det hele?
Hvorfor det?

3.Hva er nemmest at bruge i bunden, syntes spåner er besværlige , der er meget spild, fordi man ikke kan "tortere" lortene fra?

4. Hvor meget frugt og grønt må de få?
Altså jeg giver ham bare lidt hver dag, fordi han skal jo have det godt.

5. er der noget de ikke kan tåle?

6. hvordan lære man dem at hoppe? bare for sjov? smiley


Håber du kan svare på nogle af dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mange spørgsmål (:
  • #1   8. jun 2010 Har lige et mere .


    Når han er i sofaen om aftenen, så snuser han lidt rundt, og bider i tilfældige ting, det bliver opfte min kæreste eller jeg, hva kan jeg gøre, for at han ikke bider, ligepludselig.?


Kommentér på:
Mange spørgsmål (:

Annonce