{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget mad må den få?
  • #1   13. mar 2013 Nu ved jeg ikke hvor du køber den henne, men langt de fleste avlere plejer at sende en lille madpakke med ungerne hjem til en uge eller to.
    Du kan evt købe det samme foder eller du kan blande det nye i det foder den er vant til at få til det gamle slipper op smiley
    Hvor meget den skal have kommer an på hvad slags foder det er, men mine kaniner har altid haft mad i deres skåle hele tiden og de er ikke blevet fede af det. Husk selvfølgelig masser af godt hø smiley


  • #2   13. mar 2013 ja det husker jeg skam osse
    ja få lidt mad med fra alvern


  • #3   13. mar 2013 Mine har altid mad, de får bar mer når, de trænger til at få fyldt op

  • #5   13. mar 2013 Jeg mener, kaniner skal fodres således:

    25 g. pr. kg - altså, en kanin, der vejer 1 kg skal have 25 g. kraftfoder om dagen, sammen med lidt grønt og selvfølgelig godt hø.

    Min egen erfaring med hermelin-unger er, at for de får den rette fylde bagtil (vigtig iht. udstilling) at de får 30 g. foderblanding om dagen indtil de er 6-8 måneder.

    Held og lykke med din kanin - selvom der er lidt tid til du får den smiley (og hvor er det flot, du sætter dig godt ind i tingene!)


  • #6   14. mar 2013 Jeg tror du kan få at vide hos avleren, hvor meget foder den skal have, og så fortsætte med det.
    Der er også mange der skærer lidt ned i foderet, når kaninen er udvokset. Så snak med sælger om det , så gør du som kaninen har det godt med.
    Men dejligt du samler informationer i god tid, så bliv ved med det smiley


  • #7   14. mar 2013 Lyt til nøvling med hensyn til foder smiley fodre selv ca efter det smiley

  • #8   14. mar 2013 ja har det kigge alle tingene i gemmen til min lille kanin så den få det rigtigt godt smiley

Kommentér på:
hvor meget mad må den få?

Annonce