{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Løbegård 24/7 *Kanin* {{forumTopicSubject}}

Min hankanin sprang for et par mdr. siden over et 110 cm. hegn ind til min hunkanin. Dette resulterede så i 6 kaninunger smiley
Da jeg stadig ikke er kommet af med dem, og de skal i hver deres bur, har jeg taget ALLE mine reservebure og ekstrabure i brug. Min anden hunkanin, Toffie blev så rykket over i et midlertidigt bur pga. ungerne. Men det er et af de der billige nogle fra dyrebutikkerne, så hun har gnavet hul i bunden af buret og løb rundt udenfor.
Jeg har ingen reservebure tilbage pga. ungerne, og jeg vidste virkelig ikke hvad jeg skulle gøre! smiley
Nu har jeg lukket hende i løbegård (ca. ved 11 tiden i morges)
Det skal lige siges det er en hjemmelavet stor en, den er 12,5 x 2 m. Jeg har puttet en tunnel og et hjemmebygget hus i den. Huset er ret stort, ca. 60 x 50 cm. + der er rødder og småtræer og planter hun kan gnave i.
Jeg har også lavet et overdække hvor jeg har sat mad + vand + hø. Og så godt med halm i huset.
Puha, hvor er jeg ked af det... smiley
Tror i det er fint nok som det er? Jeg er self. igang med at finde et nyt bur til hende, og så håbe på de unger snart kommer væk!
Men er der noget jeg kan gøre bedre? og undskyld det blev så langt....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbegård 24/7 *Kanin*
Kommentér på:
Løbegård 24/7 *Kanin*

Annonce