{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frontline.
  • #1   30. dec 2012 jeg bruge det hver 4. uge på mine hamstere smiley
    ganske enkelt fordi jeg har erfaret af kattelopper i stor stil trives og lever på nogle hamsterarter.
    også fordi jeg en gang for meget har måtte sige farvel til en hamster pga. blodmide-angreb smiley

    jeg bruger det forebyggende på alle mine hamstere året rundt.


  • #2   30. dec 2012 Hvor meget giver du dem?

  • #3   30. dec 2012 ja, du kan fint bruge frontline. Mange tror det nemt overdoseres og giver derfor MINDRE end der står på flasken og så kan vi få problemer med resistens.
    Men står der 6-8 pust (med den lille dyse, kun 1-2 er det vist med den store) til et marsvin, ja så skal den sgu have det, ikke kun 1-2 med den lille dyse. Mine har altid fået FULD dosis (der står på flasken hvor mange pust de skal have pr kg, læs det og gør som der står!:) og jeg har ikke mistet marsvin på den konto, de har ikke engang virket små-dårlige eller noget, de kan SAGTENS tåle frontline.


  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 141 Svar: 6.140
    #4   30. dec 2012 Ja, mine hamstere får bare et lille pift i nakken

  • #5   30. dec 2012 1 pift lyder også rimeligt til en hamster, men er det marsvin skal de have langt mere, de vejer jo 10 gange så meget..

  • #6   30. dec 2012 der r forskel på et helt pift med flasken og så et kontrolleret lille dosis...

    i starten sprøjtede jeg det på en vatrunddel og smurte lidt i nakken af dem.
    nu indstiller jeg den på meget tynd stråle og sprøjter kun lige MEGET LIDT ud i nakken af dem (faktisk mindre end med vatrunddellen) - men det kræver noget øvelse ikke at overdosere det.

    og det er jo så hamstere - de skal ikke have ret stor dosis smiley det er super nemt og holder især blodmider o.l. væk! smiley

    (nu hvor jeg skal have robo'er igen bliver jeg nok endnu mere hys end jeg er med mine kinesere - for kattelopper lever fortrinligt på robo'erne og de skide kattelopper vil jeg skisme ikke have inden for dørene!)


Kommentér på:
Frontline.

Annonce