{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Bad af rotter... {{forumTopicSubject}}

ved at man kan bade sine rotter hvis det virkelig trænger sig på med lugten. har selv set en rotte i bad på billeder ved en opdrætter.

og da en af mine guldklumper er begyndt at lugte ret så kraftigt, vil det glæde mig hvis der var en der kunne give en lille 'brusanvisning'? :b

altså hvor varmt vandet skal være, måske en lille video mm smiley

på forhånd tak! 8]


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bad af rotter...
  • #1   11. apr 2010 Vandet må ikke være varmere end 37-38 grader, som når du bader et spædbarn. Det er også rotternes temperatur.

    Man kan købe noget gnavershampoo, men det er kun til brug som nødstilfælde, hvis du spørger mig. Rotter kan sagtens bades i vand, men det fjerner selvfølgelg ikke lugten.

    Du skal dog være opmærksom på at nogle rotter lugter værre end andre, og de vil meget hurtigt lugte sådan igen, da det jo er deres naturlige duft. Jeg selv har en, der nærmest stinker af gris...

    Jeg har selv haft gjort det at jeg fyldte lidt vand i en bajle. Ikke mere end de kan bunde - ellers skal der være noget de kan kravle op på, og så sat dem derned. Så har de pjasket lidt omkring.

    Men en sund og rask rotte bør det ikke være nødvendigt at vaske og husk at få tørret dem godt, da de let kan blive forkølet, hvis de er våde...


  • #2   11. apr 2010 mange tak dét skal jeg huske ! smiley

Kommentér på:
Bad af rotter...

Annonce