{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Foder og Grønt *Kanin* {{forumTopicSubject}}

Jeg fodre mine kaniner med Hø, grønt og kaninpiller smiley Men kunne godt tænke mig at vide hvilket grønt i fodre jeres med? :] Nogle spændende ting i giver dem, specielt sunde ting? Eller bare gulerødder, mælkebøtter og sådan? smiley

- Er generelt bare interesseret, og alle meninger er meget velkomne! smiley Giv gerne ideer til nogle spændende ting jeg kan prøve! ^^


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder og Grønt *Kanin*
  • #1   22. okt 2012 mine får alt mulig grønt smiley
    noget af det mine får:
    kløver
    mælkebøtter
    vejbred
    gulerødder
    hvidkål
    citronmelisse
    brændælder, friske eller tørret smiley
    dild
    hindbærblade
    jordskokker
    døvnælder
    bladselleri
    grøb peber smiley
    det var vist det meste, eller ihvertfald noget af det smiley :D


  • #2   22. okt 2012 Mine får også forskelligt, men hyppigst gulerødder, broccoli, og græs//mælkebøtter:)

  • #3   22. okt 2012 mmmh.. :] Har hørt at man ikke må give for meget broccoli eller nogle af de kål.. O_O er det sandt??

  • #4   22. okt 2012 Det kræver blot tilvænning.

    Mine får oftest peberfrugt, rodfrugter og persille.
    Om sommeren får de mest græs, mælkebøtter og blade fra træer.

    Du kan prøve:
    Grøntsager: Gulerod samt toppen, Bladselleri, Knoldselleri, Radiser samt toppen, Rucola, Artiskok, Græskar, Squash, Beder samt toppen (rødbeder, sølvbeder o.l. og selvfølgelig ikke syltede), Skvalderkål, Fennikel, Pastinak, Persillerod.

    Krydderurter: Basilikum, Persille, Mynte, Karse, Salvie, Dild, Oregano, Lavendel, Mælkebøtte, Pebermynte, Rosmarin, Timian, Kløver, Kamille, Koriander, Kørvel, Løvstikke, Estragon, Citronmelisse, Brændenælde (tørret).

    Frugt og bær: Æble, Pære, Melon, Papaya, Ananas, Banan, Mango, Appelsin (uden skræl), Clementin (uden skræl), Hindbær og blade, Blåbær og blade (skulle være godt for maven), Jordbær og blad, Tyttebær og blade, Brombær og blade.


Kommentér på:
Foder og Grønt *Kanin*

Annonce