{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  får de vinterpels
  • #1   3. okt 2012 De skal helst bo inde. Marsvin tåler temperature ned til 10 grader. Du kan sagtens have dem i et skur eller andet om sommeren men vil råde dig til at tage dem ind om vinteren smiley

  • Ove L
    Ove L Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 4 Følgere: 4 Svar: 33
    #2   4. okt 2012 Mine marsvin har altid gået i stald, når det er rigtigt kold er temperaturen 6 gr, når det er iskold eller der er chance for at temperaturen kommer under de 6 gr varmer jeg op i alle døgnes 24 timer. De har huse med halm og hø at varme sig i. Jeg har aldrig haft problemer med sygdom eller andet der kan skyldes kulde. Måske er det nok lige værd at pointerer at de heller ikke får træk.

  • #3   4. okt 2012 mine går også ude og der kan blive koldt, men så sørger jeg for at der er masser af hø og ved nogle er der huse.
    jeg kan også varme op og det har jeg gjort de vintre vi virkelig har haft vinterl.
    ellers sørger jeg også for at give dyrene lidt ekstra foder oven i deres piller

    jeg skifter mellem
    lucernemix og rr
    kendorblanding er også et hit her i huset.


  • #4   4. okt 2012 mine har halm som bundmateriale og nok til de også kan putte sig i det og lave huler. Ellers gik det ikke at der bliver ned til 7-8 plus grader om vinteren om natten på altanen hvis der er hård frost udenfor. Marsvin får ikke underuld ligesom katte og hunde, de tåler derfor ikke frost. Dækhår beskytter ikke mod kulde, de er bare betegnet til at regnen nemmere løber af.
    Forstil dig at du selv har en vindjakke på i frostvejr, så godt beskytter marsvins pels.... der skal en tyk sweater indenunder, den har hunde og katte og mange andre dyr, men ikke marsvin og aber fx.


Kommentér på:
får de vinterpels

Annonce