{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

akut opfedning af ørkenrotter {{forumTopicSubject}}

hej jeg har lige fået 3 ørkenrotter hjem ret akut....
-jeg så dem i et privat hjem (jeg så to stk). så meget små og pukkel rykkede ud. jeg fik ejer overtalt til at lade mig holde dem, og det var næsten en chok da jeg fik dem i hænderne, deres vægt har ikke været mere end 10-25 gram, jeg har aldrig haft så tynde ørkenrotter i hænderne, alle knogler kan mærkes hofte skålen på hunnen stikker op som små nåle og ikke nok med det havde hun lige født og ædt alle unger...
hannen var også enormt tynd og begge helt indsunkede ved mave, endetarm, nakke og ryk. på deres haler kan man se alle knogle led...
-hannens pung var tømt hvilket vil sige hun er parret...

men da jeg var overbevist om det ikke blev værre sagde eje at han havde 3... men jeg stod kun med 2.... jeg rode buret igennem og fandt den sidste... eller rasterne af den sidste...
kranie m lidt pels rykpelsen med kun halv hofte skål og ryksøjle... den manglede også 2 ben....
indvolde, lemmer, kød, knogler og alle organer var væk... og det var ikke ligefrem et ny dødt dyr... det var nærmest mumificeret...

mit spørgsmål er så hvilke føde skal jeg give dem får at få dem fedet hurtigt op?
-indtil videre har jeg givet kæmpe melorme, blan. foder til ørkenrotter og kogte æg...
- er der noget mere jeg kan give eller skal jeg holde mig til det?
har aldrig haft så tynde dyr ved mig så det ikke lige der min erfaring ligger....

de har selvf. fået hø og vand også...

mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  akut opfedning af ørkenrotter
Kommentér på:
akut opfedning af ørkenrotter

Annonce