{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Isabel _
Isabel _
Tilmeldt:
15. jul 2019
Følgere: 37 Emner: 15 Svar: 16

Hun marsvin bider i ALT! {{forumTopicSubject}}

Jeg har for ikke så mange uger siden fået et lille nyt hun marsvin. Hun er Super sød og meget aktiv, men hun bider i næsten alt. Hun bider i mig og mit tøj, hun bider i alt hvad jeg har stående nede på gulvet, træben til border stole, bøger, radiator, tæpper i alting!

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at lære hende at hun ikke må bide i alting.
(Jeg har haft tre marsvin og jeg har aldrig haft det her problem før)

På forhånd tak for hjælpen:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun marsvin bider i ALT!
  • Gitte S
    Gitte S Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 1 Svar: 3
    #1   6. apr 2021 Marsvin har rodåbne tænder der vokser konstant, og da de er gnavere, skal de hele tiden have slebet deres tænder naturligt. Det er derfor rigtig vigtigt, at du byder hende noget, som hun gerne må bide i - det bedste er at plukke frugtgrene eller løvgrene i fingertykkelse, ligesom en håndfuld græs et par gange om dagen er med til at stimulere hendes trang. Prøv at se, om du på denne måde kan stimulere hendes bidetrang naturligt smiley Hvis hun bider jer, skal I blidt skubbe hende væk; det kan være en del af opdragelsen, da nogle marsvineunger undersøger alt med munden smiley

  • Isabel _
    Isabel _ Tilmeldt:
    jul 2019

    Følgere: 37 Emner: 15 Svar: 16
    #2   7. apr 2021 #1
    Jeg har gennem min tid som marsvinejer haft i alt fire marsvin og hun er den sidste lille nye jeg har fået. Ingen af de andre marsvin jeg har haft har bidt i noget (ud over deres træ hus og grene, men hun bider i alt) men når du skriver at nogle marsvin unger gør sådan må jeg antage at det ikke er unormalt at hun bider så meget?:)


Kommentér på:
Hun marsvin bider i ALT!

Annonce