{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Ida
Ida
Tilmeldt:
17. jul 2012
Følger: 1 Gnavere: 2 Emner: 3 Svar: 18

åhh, det altså svært at habe tålmodighed ;) {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg haft min kanin siden i forgårs og har ikke haft den ude, synes altså det er ret svært at holde mig fra den selvom det er det bedste. smiley
- Er der slet ingenting man kan gøre for at tage den ud, uden det gør noget? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åhh, det altså svært at habe tålmodighed ;)
  • #1   22. jul 2012 hvorfor skulle det være et problem at tage din kanin ud?:)

    -Da jeg fik min bette pige, prøvede jeg at lade hende være et par timer ( det gik ikke godt smiley ), men så tog jeg hende ud af hendes bur, så hun kunne kigge lidt rundt smiley Og nu ELSKER hun at være ude af buret og løbe rundt smiley


  • #2   22. jul 2012 Har læst meget og fået af vide jeg skal lade den være og lade den komme af sig selv, også så den kan være tryg ved min lugt og det smiley Den er meget tilbageholdende og sådan, så ved ikke om det betyder at jeg skal vente.
    men synes du godt jeg bare kan tage den ud og snakke med den? smiley


  • #4   22. jul 2012 Har også prøvet med gulerod og det, men den sidder kun i hjørnet smiley
    men vil prøve at tage den ud, så må jeg se, men tak, for det er altså meget svært at holde sig fra sådan en kær én smiley


  • #6   22. jul 2012 Det har jeg prøvet mange gange, den gider ikke spise fra min hånd, men først når jeg ligger maden ned smiley synes jeg er meget stille og rolig om den og det, men den flytter sig ikke fra hjørnet af, først når man ikke er der

  • #8   22. jul 2012 hmm, ja bliver jeg nok nødt til smiley Det bare såå svæært smiley

  • #9   22. jul 2012 du kan prøve og se hvad den siger til det? smiley det skader jo ikke smiley
    enten er den imødekommende for at snakke med dig, men hvis den er meget sky, skal du nok bare sidde med buret åben, nusse med den og lade den vænne sig til dig smiley

    det bare min mening smiley


  • #10   22. jul 2012 nej selvfølgelig ikke smiley den er ikke så imødekommende, men kan prøve at nusse den lidt måske smiley håber bare sådan at den bliver med snaksalig smiley

  • #11   22. jul 2012 Nogle kaniner, er MEGET sky hele tiden, og andre er rigtig snaksaglige, og kan ikke blive nusset nok smiley

  • #13   22. jul 2012 Er det noget man kan rette op på måske, eller er det bare sådan det er? smiley

  • #14   22. jul 2012 åhh, det ved jeg ikke smiley
    Jeg har kun haft 2 kaniner, ( den ene er død nu ) men de har altid været snaksagelige.
    Da jeg skulle vælge kaninen, ude ved hende der solgte mig den, ville hun op med det samme, og blive nusset, så det var kærlighed det første blik smiley


  • #15   22. jul 2012 nurh smiley sådan var det ikke rigtigt her, der var de alle sammen sådan lidt sky, de flygtede nærmest alle sammen selvom de er blevet snakket med hver dag.
    men okay, har lige være henne og nusse den lidt uden der var noget, men han ligger bare i hjørnet, og rokker sig ikke rigtigt smiley


  • #17   22. jul 2012 det kan være en lille fejl fra sælgeren, hvis de ikke fik nok opmærksomhed:) det svært at sige smiley

  • #18   22. jul 2012 Ja okay, det kunne selvfølgelig være smiley

    Okay, det lyder ihvertfald godt, ville være ret ærgeligt hvis man ikke kunne komme til at snakke med den smiley har godt nok ikke en løbegård, men synes du godt jeg bare kan tage den ud af buret og så lade den gå på stuegulvet, måske i mellem mine ben? Har ikke prøvet at tage den ud endnu, men har prøvet at nusse den i buret, hvor den virker "træt af mig" smiley


  • #19   22. jul 2012 Altså, jeg har heller ikke en løbegård smiley
    Jeg har bare min pige ude i hele lejligheden smiley
    og hun elsker det smiley


  • #20   22. jul 2012 Nårh okay smiley men var hun sådan i starten at hun krøb ind i hjørnet og trak sig helt sammen når man prøvede at nusse hende? smiley

  • #21   22. jul 2012 overhovedet ikke!:)

    hun kunne nærmest ikke blive nusset nok, hun kiggede efter mig, bare jeg skulle på toilet smiley


  • #22   22. jul 2012 hmm, sådan er det nemlig ikke her, så ved ikke om det ville være det samme at gøre, når min ikke rigtig gider noget, han flytter sig ikke eller noget smiley og det lyder nærmest som om han skære tænder når jeg nusser ham

  • #23   22. jul 2012 det gør min også nogle gange.. grunden ved jeg ikke.. men det ikke noget dårligt tegn fra min pige, for hun nyder det, mere end noget andet!

  • #24   22. jul 2012 synes du jeg skal prøve at tage ham ud så? smiley Han sidder faktisk ligesom på mit billede helt inde i hjørnet og kryber sig mere og mere sammen når man nusser ham, ved du hvad det skal betyde? smiley

  • #25   22. jul 2012 han søger nok bare tryghed smiley
    du skal lige tænke på, han er blevet taget ud af en flok, som han har levet med, og så pludselig bliver han taget væk smiley
    prøv at tage ham op, læg dig i din seng, og læg ham på dit bryst. Det gjorde jeg smiley
    Og da hun var klar, begyndte hun at tøffe rundt på mig, og så satte jeg hende ned smiley
    prøv det smiley det kan jo være et forsøg værd smiley

    - evt. køb et træhus, han kan sidde oppe på, og gå ind i, og stil det 15 cm fra kanten, så han har sit lille hjørne smiley Det et hit for min pige smiley
    ( kig i mit galleri smiley )


  • #26   22. jul 2012 kig på det billed hvor hun står halvt ude af sit bur, og kig på afstanden smiley
    der ligger hun også og feder den smiley og hun kan sagtens være der!


  • #27   22. jul 2012 jeg kan ikke rigtig se nogle billeder, ved ikke lige hvor jeg skal finde dem henne i:

    Kan måske prøve at tage ham ud, det kan være det bliver godt, om ikke andet¨må jeg sætte ham ind igen. smiley


  • #28   22. jul 2012 læg ham på dit bryst :O)

  • #29   22. jul 2012 Synes ikke rigtigt at jeg kan komme til ham smiley det svært at tage ham når han er helt inde i hjørnet smiley

  • #30   22. jul 2012 ja, så prøv at lade ham være, indtil han kommer frem af sig selv smiley

  • #31   22. jul 2012 det går da fremad, satte mig foran buret med et tæppe (grønt tæppe) Da kom den hen til lågen for første gang, den napper lidt i tæppet, da den tror det er græs, men det har da hjulpet at komme til at snakke med den smiley

  • #32   22. jul 2012 det lyder godt smiley

  • #33   22. jul 2012 Men tusinde tak for hjælpen, kunne bruge alt, så har taget det til mig smiley


  • #34   22. jul 2012 Du skriver bare hvis der er noget smiley

Kommentér på:
åhh, det altså svært at habe tålmodighed ;)

Annonce