{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.565 visninger | Oprettet:

Marsvin og gulerodstoppe {{forumTopicSubject}}

Ih altså; jeg føler mig som "dagens spørge-jørgen" i dag...

Men jeg kom til at tænke på... kan marsvin tåle gulerodstoppe?

Resten af guleroden spiser de jo med største velbehag og kan også godt tåle det, men jeg er kommet i tvivl om toppene og tør ikke give dem toppen med, hvis de nu ikke kan tåle den - omvendt er det jo også dumt at smide den væk, hvis de KAN tåle den. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin og gulerodstoppe
  • Elliot H
    Elliot H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #1   19. jul 2012 Mine marsvin elsker det smiley - lige i øjeblikket er det nemt at købe gulerødder med top men nogen gange er man heldig og der er kunder før som har plukket det af og lagt det. Ganske gratis mad smiley

  • #2   19. jul 2012 giv du bare dem til dyrene.:)

  • #3   19. jul 2012 Det samme gælder når andre kunder fx har pillet blomkålsblade af, de er osse et hit.


  • #4   19. jul 2012 Tak skal I have. smiley Blomkålsblade vidste jeg godt, at de kan tåle - jeg kunne bare ikke erindre nogen steder at have læst om gulerodstoppe. smiley

    Men så vil jeg da fluks give HELE guleroden inklusive top til mine mutter. Det er jo fine økologiske gulerødder fra egen have, de får. smiley


  • #5   20. jul 2012 Gulerodstoppe er langt mere artsrigtig foder (= bladgrønt) til et marsvin end selve guleroden. Og hvis de får det fra din egen have er der jo i hvert fald ingen fare for at de er sprøjtede. Gulerodstoppe er i øvrigt noget af det grønt som har det allerhøjeste indhold af calcium, hvilket jo heller ikke er dårligt. Så lad dem endelig spise toppen smiley

  • #6   20. jul 2012 Tak - så vil jeg give tøserne friske, sprøde gulerødder fra køkkenhaven til aftensmad i aften. smiley

Kommentér på:
Marsvin og gulerodstoppe

Annonce